Utrolig koelig

Dette er et utrolig koselig sted å dra med barn. Varn får muligheten til å oppleve gårdsdyr på nært... les mer

Anmeldt 9. juli 2018
Iselin S
Besøk med en nesten 3 år gammel gutt

Anmeldt 25. januar 2018
SiljeGabrielsen
Oslo, Norge

oversatt av Google
De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Oslo Pass
196 anmeldelser
Anmeldt 12. april 2018

Absolutt verdt å besøke! Veldig koselig gård med hyggelige ansatte og bra kafé. Dyrene blir tatt godt vare på, og ser ut til å ha det bra.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, charlotteu588
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig fint tilbud for familier, også der barna er små. Dyrene som går ute går fritt og det er veldig enkelt å klappe og snakke med dyrene. Også inne i selve stallen er det mange dyr å hilse på. Det var lagt opp til at små barn kunne gi dyrene mat fra hånden på gitte tidspunkter. Det var veldig stas for vår gutt. Kunne hatt et bedt serveringstilbud av mat/drikke - ellers perfekt aktivitet på dagtid for en småbarnsfamilie

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SiljeGabrielsen
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Alltid koselig å ta med familien dit, mange dyr går løst på tunet, mulighet til å se på klipping av sau, mating av dyrene m.m. Koster 50kr for alle over 2 år. Eneste minus er at det koster 40kr for en lite runde for de små med ponny, det er kanskje vell unødvendig når man har betalt seg inn fra før.. Populært for 3 åringen var traktorparken og geitene!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, mmmmmmmmmd31
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Dagen vi var her hadde Ruter gratis dag for alle med gyldig billett, så jeg vet ikke hva ting koster av aktiviteter på stedet. Her var det nok å gjøre, ponniridning, barnas gård, traktorbane og hesteshow. Barna våre elsket traktorbanen, som var noen leketraktorer som man kunne sykle rundt på. Ellers tok vi turen innom barnas gård, som hadde forskjellige dyr som barna kunne hilse på. Så så vi på hesteshowet hvor det var mulig å ri på hestene etterpå. De har også en liten kafé med enkel mat til greie priser, med mulighet for å sitte både ute og inne. Lett å komme hit med både trikk og buss. Tar nok turen hit igjen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Dette er midt i blinken for de minste barna. Akkurat stort nok med et godt utvalg av dyr og ponniridning. Det koster ikke all verden og med lekeapparater og god cafe kan man lett bruke noen timer her. Enkelt, lett, fornøyelig og rimelig.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Ane F