Veldig bra

Flott og stort sted, dyra virker godt stelt uten stress. Gratis parkering, parkområdene krever ikke... les mer

Anmeldt 8. juli 2021
Håkon M
Oslo, Norge
Fantastisk!

Var her med datteren min, atter en gang😁 alltid stas å oppleve dyrene så tett på, dett er et must... les mer

Anmeldt 17. oktober 2020
turistmamma
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig, men ganske dyrt. Skjønner at de trenger inntekter, men synes ikke opplevelsen er verdt prisen. Du ser mye bare ved å gå forbi, slik vi gjorde i går. Vi bor i området og har vært her mye, men bare gått inn noen et par ganger opp gjennom årene.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Camper400021
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et utrolig koselig sted å dra med barn. Varn får muligheten til å oppleve gårdsdyr på nært hold og det er mulig å ri på Ponny. Perfekt å ha med egen mat da den kan nytes både inne i selve parken eller på utsiden i fin natur.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Iselin S
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Veldig koselig med gårdsdyr og muligheten til å kunne hilse på dem, klappe, kjenne på og ri på hestene. Flott område for store og små.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 12. april 2018

Absolutt verdt å besøke! Veldig koselig gård med hyggelige ansatte og bra kafé. Dyrene blir tatt godt vare på, og ser ut til å ha det bra.

Dato for opplevelse: april 2018
3  Takk, charlotteu588
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig fint tilbud for familier, også der barna er små. Dyrene som går ute går fritt og det er veldig enkelt å klappe og snakke med dyrene. Også inne i selve stallen er det mange dyr å hilse på. Det var lagt opp til at små barn kunne gi dyrene mat fra hånden på gitte tidspunkter. Det var veldig stas for vår gutt. Kunne hatt et bedt serveringstilbud av mat/drikke - ellers perfekt aktivitet på dagtid for en småbarnsfamilie

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SiljeGabrielsen