“Beste mat og værste betjening”
Anmeldelse av Risbolle

Risbolle
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Jeg kommer ofte til dette stedet for å spise og jeg gjør det kun pga maten. Kokkene er flinke og lager kjempe god mat, men noen av disse servitørene burde aldri jobbet der. De kan ikke service. Alt for ung og umoden til å jobbe. det blir kaos og fiasko. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den servicen. Det burde vært kvalifikasjoner for å kunne jobbe der.

Vi fikk maten, helt feil bestille. Skulle få ny tok evigheter og kom aldri. Så spurte vi servitøren og hun sa «snakket med kokkene den kommer om 10 min» jeg spurte om hva som har skjedd. Også kom det sjokkerende svaret som jeg aldri har hørt makan av før og det var « jeg har snakka med kokkene, det er ikke så viktig det som skjedde» det er ikke så viktig? Hva er det som er viktig da?

Jeg har aldri opplevd så dårlig service som dette før, men å svare en kunde etter 1 time venting med at det ikke er så viktig....

Har ikke ord!

Takk, 715omaimaa

2024 av 212 anmeldelser

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Et spisested med store porsjoner og du er garantert å bli mett på en hovedrett. Kvaliteten på maten er ok, men ikke så mye mer.
Store porsjoner i forhold til pris, men kvaliteten kunne vært bedre.

Hyggelig og høflig betjening.

2  Takk, mbakkom
Anmeldt 4. november 2018

God mat til en overkommelig pris.Hyggelig ansatte og god service. Dette er et sted du kan ta med deg dine plantebaserte venner og nyte et godt måltid. Spør gjerne de ansatte om hva de anbefaler av matretter, de har god peiling.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Natron2511
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og store posjoner. Tok litt tid å få bord oc det var litt kaos .Dette unne nok fungert bedre. Lite løsningsorinterte servitører. Når vk fikk bestilt kom maten fort og smakte godt. Stedet serverer ikke alkehol- derav billige priser på maten. Litt mye støy i lokalet.

Takk, Guccilpa
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Et helt greit sted hvis du er veldig sulten og gjerne vil ha maten raskt på bordet. Ellers er det ikke så mye mer å skryte av egentlig. Ganske dyrt. Må gå til baren for å betale. Vi tok med masse rester hjem.

Dato for besøk: august 2018
Takk, monikateket

Reisende som så på Risbolle, så også på

Har du vært i Risbolle? Del dine erfaringer!