“Raskt og godt”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Levering
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. desember 2018

Rask og god betjening. Du får god mat til en grei pris raskt servert :-)
Spiste rød karri og det var friske fine grønsaker. nok av alt.
Kommer tilbake.

Takk, 880bj_rnt

1923 av 212 anmeldelser

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Jeg kommer ofte til dette stedet for å spise og jeg gjør det kun pga maten. Kokkene er flinke og lager kjempe god mat, men noen av disse servitørene burde aldri jobbet der. De kan ikke service. Alt for ung og umoden til å jobbe. det blir kaos og fiasko. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den servicen. Det burde vært kvalifikasjoner for å kunne jobbe der.

Vi fikk maten, helt feil bestille. Skulle få ny tok evigheter og kom aldri. Så spurte vi servitøren og hun sa «snakket med kokkene den kommer om 10 min» jeg spurte om hva som har skjedd. Også kom det sjokkerende svaret som jeg aldri har hørt makan av før og det var « jeg har snakka med kokkene, det er ikke så viktig det som skjedde» det er ikke så viktig? Hva er det som er viktig da?

Jeg har aldri opplevd så dårlig service som dette før, men å svare en kunde etter 1 time venting med at det ikke er så viktig....

Har ikke ord!

Takk, 715omaimaa
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Et spisested med store porsjoner og du er garantert å bli mett på en hovedrett. Kvaliteten på maten er ok, men ikke så mye mer.
Store porsjoner i forhold til pris, men kvaliteten kunne vært bedre.

Hyggelig og høflig betjening.

2  Takk, mbakkom
Anmeldt 4. november 2018

God mat til en overkommelig pris.Hyggelig ansatte og god service. Dette er et sted du kan ta med deg dine plantebaserte venner og nyte et godt måltid. Spør gjerne de ansatte om hva de anbefaler av matretter, de har god peiling.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Natron2511
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og store posjoner. Tok litt tid å få bord oc det var litt kaos .Dette unne nok fungert bedre. Lite løsningsorinterte servitører. Når vk fikk bestilt kom maten fort og smakte godt. Stedet serverer ikke alkehol- derav billige priser på maten. Litt mye støy i lokalet.

Takk, Guccilpa

Reisende som så på Risbolle, så også på

Har du vært i Risbolle? Del dine erfaringer!