“God mat, men skittent”

MAX Burgers
Vurdert som nr. 59 av 75 Smått og godt i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til MAX på Karl Johans gate ved Egertorget.
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

God mat, fikk det vi bestilte. Men hele lokalet var veldig skittent og var ekkelt å spise her. Bestilte mat igjennom skjermer

1  Takk, miakvalfors

1923 av 207 anmeldelser

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Greit konsept med at du bestiller på en skjerm akkurat hva du vil ha, og så får utlevert et kø nummer av maskinen. Og ser på en skjerm når du kan hente maten din. Gikk fort og vi fikk akkurat det vi bestilte. Typisk hurtigmat, men den var som forventet. Men lokalet var noe av det mest skitne jeg har opplevd. Det sto mange ansatte bak disken og laget klar maten, men om de bare hadde han en ute i restauranten for å rydde og vaske, så har de kommet langt med det. Overflod av søppel, skitne sitteplasser og bord. Og selv ryddings stasjonene var overfylt, så vanskelig å rydde opp etter seg selv.
Man må hente brus selv i en automat, som for så vidt er greit det. Men det var utrulig ekkelt og skittent der også. Så ingen hyggelig opplevelse....

1  Takk, klllk
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dro dit med venner for lunsj da vi hadde hørt mye bra om stedet. Det var mange mennesker der, men vi fikk maten vår raskt likevel. De glemte den ene drikka vår, ellers var servicen bra. Maten smakte veldig bra, men synes nuggetsene var veldig små i størrelsen

1  Takk, tonjel1994
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Ble ekstremt glad da jeg oppdaget at de hadde hamburger uten brød og i stedet wrappet inn i et stort crispy salatblad.
Kjempegod burger med ost, dressing m.m.
Hit skal jeg definitivt komme tilbake.

2  Takk, Sissel V
Anmeldt 9. oktober 2018

Milkshake-maskinen deres var ødelagt. Det var den neste grunnen til at vi dro dit for lunsj. Ble skuffa

Takk, Pladask

Reisende som så på MAX Burgers, så også på

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!