“Skittent, tørr og kald mat, søppelkasser som renner over”
Anmeldelse av MAX Burgers

MAX Burgers
Vurdert som nr. 54 av 66 Smått og godt i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til MAX på Karl Johans gate ved Egertorget.
Anmeldt 9. september 2020

Vi var to voksne og to barn som spiste der. Maten vi fikk var både kald og tørr, toalettet var utrolig skittent (rett og slett møkk i krokene !) og søppelkassene rant over av søppel. De som jobbet der stod og så på at søppelkassene var overfylte, men gjorde ingenting med det! Jeg har kontaktet hovedkontoret til Max Hamburger både i Norge og Sverige om dette, men de gidder ikke engang svare. Derfor kan jeg i tillegg si at kundeservicen deres er en av de dårligste jeg har opplevd. Gjør dere selv en tjeneste, spis et annet sted!

4  Takk, EMK-Norway

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Enkel tilgang ved Egertorget på Karl Johansgt. Enkel å bestille ved selvbetjeningsskjermene, men makan til møkkete restaurant trur jeg faktisk ikke jeg har opplevd noen gang . Svart av møkk på gulvene som bærer preg av å ikke være vasket på lenge. Rundt i store deler av restauranten, og spesielt foran der man får utdelt mat. Mange bord som var fylla av søppel etter at folk hadde spist . Uvaskede bord og ikke minst returpunktene bar preg av lite eller ingen renhold på en god stund. Også kan man nevne maten . Burger var bra stekt , men når man hiver på resten av tilbehøret og mister hele dressingen på burgeren. Ja da blir dessverre ikke matopplevelsen noen høydare.. Så hvis man ikke er redd for møkkete lokaler generelt og grisete mat er dette plassen .

1  Takk, johnmV7661VH
Anmeldt 12. februar 2020

Jeg gikk inn på Max med klassen min, og storkoste meg på klassetur. Valgte og bestille mozzarellasticks, fordi det er noe av det nærmeste du kommer himmel på jord. Uten å ane noen form for fred eller fare tar jeg den første biten. «Hva i alle dager er dette?» tenker jeg, og ser rart på kameratene mine. Jeg ber alle ta en bit, og alle er enige - det smaker deig. Den værste restauranten jeg har vært på. Mozzarellasticks av deig stod IKKE på menyen min!! Kommer aldri tilbake

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Morten W
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

De max burgerne deres ser for det første ikke ut og de er latterlig dårlige. Altfor mye dressing og det virker som tilbehøret bare er kastet på. Maten tokk lang tid også. Eneste gangen jeg kunne gått tilbake her, er fordi alt annet skulle vært stengt.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, LucasBiermann
Anmeldt 21. juli 2019

Når du kommer inn kan du bestille maten din via selvbetjeningsautomater som gir en god oversikt over hva de har. Du kan velge vekk ting du ikke liker på burgeren eller legge til noe ekstra. De salter pomfrien veldig. du får et kø nummer og de roper opp nummeret når det er klart.

Maten kommer i et greit tempo

synes de er veldig dårlig til å vaske her, veldig møkkete og ikke så fristende til å spise på stedet. Toalettene er disgusting så dårlig vask. Klaget på det og fikk da til svar at de hadde akkurat vært der.
God burger, men alt for alt for mye salt på pomfritten. Enkelt å bestille på selbetjeningsautomat - i eget tempo. Lokalene er ikke mer enn de må være.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, KennethP1154

Reisende som så på MAX Burgers, så også på

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!