“Nam”

MAX Burgers
Vurdert som nr. 63 av 78 Smått og godt i Oslo
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Velkommen til MAX på Karl Johans gate ved Egertorget.
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Jeg fikk all maten jeg bestilte #iwashungry #kødda #deglemtebareenbrus men det går bra assa det var sikkelig god fries og dip

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mari O

Anmeldt 21. august 2021

Aldri vært med på no værre mat. Hår på burgeren, glemte pommes strips og shake var feil.. Styr unna Max

Takk, ConnyA49
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tørre burgere og kald og seig pomfri, eneste positive var at brusen var kald. Dette var skuffende. Itillegg var toalettene skitne, så her bør rutinene skjerpes.

Takk, t0rm0ds
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende opplevelse da jeg gjerne hører gode ting om Max. Noe vi bestilte var veldig bra mens andre ting var veldig smakløst. Den største nedturen var luksusshaken, vi bestilte 2 med jordbær og de var veldig lite smak i og den ene virket som den hadde stått på en benk 10 min før den ble servert, var akkurat som å slurpe i seg vann.

1  Takk, Kloaaaa
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Take away i påsken. Vi bestilte to Frisco-burgere. Fire minutter å gå til hotellet. Da vi kom til hotellet var burgerne kalde.
De kan umulig vært særlig varme da de forlot MAX. Kjedelig. Burger King klarer den jobben mye bedre

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Bruckner70

Reisende som så på MAX Burgers, så også på

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!