“Sjarrmerende og brunt, god kinamat, herlig live jazz innimellom”
Anmeldelse av Vertshuset Havfruen

Vertshuset Havfruen
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 6. januar 2019

Koselig, brunt kjellerlokale. God og rimelig kinamat, superrask service. Noen kvelder (onsdager?) er det live jazz, virkelig bra! Men da må du bestille bord!

Takk, Ellen D

Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

En liten tur på Frogner for å få mat havner vi i kjelleren til havfruen. Kinesisk mat. Nydelig. Og jeg tror lammeskanken også var god. Norsk og kinesisk Anbefales

Dato for besøk: april 2018
4  Takk, KristianL501
Anmeldt 17. april 2018

26 glade, feststemte jubilanter inntok Havfruen 9. sept. 2017. Vi ble tatt vel imot av vertskapet som under hele festen var oppmerksomme og serviceinnstilt. Stedet innbø til feststemning og praten gikk livlig. Vi var spent på maten som skulle serveres så mange og ble gledelig overrasket. Det ble et kjempemåltid. Ekstra hyggelig var det også at vi med egne musikere fikk lov å underholde selskapet. Som ansvarlig for arrangementet opplevde jeg et hyggelig vertskap som var opptatt av at alle hadde det bra.
Et sted jeg vil anbefale på det varmeste.
Sverre Øyen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, sveoeyen
Anmeldt 12. januar 2017

Veldig god mat, hygelig sted, jazz hver onsdag , mange stand gjester, god servise , nearmeste tog stasjon og sentrum.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, aivaras423
Anmeldt 5. november 2016

Havfruten har skiftet eiere flere ganger, men alltid fortsatt å være stedet for en uformell, hyggelig middag. Menyen består av norske og kinesiske retter. God, upretensiøs mat. Stedet har mange stamgjester.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, OsloTrondV

Reisende som så på Vertshuset Havfruen, så også på

Har du vært i Vertshuset Havfruen? Del dine erfaringer!