“Koselig”
Anmeldelse av Kaffe & Brød

Kaffe & Brød
Vurdert som nr. 19 av 71 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 9. september 2021

Utrolig bra lokal kafé. God stemning og service av barista. Vi begge opplevde spesielt kaffe mocca som veldig god, men også bakervarene. Helt greie priser som man kan forvente av lignende små kaféer.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, robinsJ1381OK

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Her har de nydelig kaffe! Og nydelig bakst! Og nydelig påsmurt mat. Kjempekoselig café som nåes ved å ta enten buss eller bil, eller om du går den koselige veien fra sentrum og opp. Hilsen stam-gjest

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Solveig G
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Atmosfæren i denne lille, koselige kafeen innbyr til lange gode samtaler med gode venner.

Kanskje man ikke forventer så mye av en kafé som ligger så tilfeldig plassert midt blant høyblokkene, men jeg ble raskt meget positivt overrasket. Til tross for at jeg bor like rundt hjørnet hadde jeg ikke lagt merke til at den flr etter et halvt år.

Kaffen er veldig god og det ligger ettertanke og nese for kvalitet i utvalget av kaffesorter, bakverk og andre ting som sjokoladetrøffler og kondimenter.

Anbefaler et besøk her hvis du har en ledig lørdag!

Dato for besøk: september 2016
3  Takk, Rolf M
Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Nydelige bakevarer, både påsmurt foccacia og den søte gjærbaksten. Han som driver kafeen er veldig hyggelig. Det er også den øvrige betjening.

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, marifly1
Anmeldt 11. november 2015 via mobile enheter

Var innom på en av våre søndagsturer.
Stedet serverer et stort utvalg varme og kalle drikker, samt et godt utvalg fantastiske
bakevarer.
Stedet er et yndet sted for par og barnefamilier.
Kan anbefales!!

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, Andypac

Reisende som så på Kaffe & Brød, så også på

Har du vært i Kaffe & Brød? Del dine erfaringer!