“Mangler litt”
Anmeldelse av Døgnvill Burger

Kjøkken: Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt på Vulkan ved Mathallen i Oslo. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted på Vulkan som serverer et utvalg av forskjellige hamburgere og tilbehør. Vi gikk for juleburgeren med bacon, honningglaserte nøtter og blåbærsaus. Burgeren var god på smak. Undersiden av brødet hadde imidlertid blitt noe bløt av toppingen. Forholdsvis dyr burger (kr 189,- uten tilbehør). Gode søtpotetfries med aioli. Ellers hyggelig og imøtekommende betjening.

Takk, veronsc
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Tusen takk for både besøk og verdifull tilbakemelding. Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid! Hyggelig å høre at dere hadde det kjekt hos oss. Tilbakemeldingene om noe bløtt underbrød tar vi selvsagt med oss videre - tusen takk for beskjed. Dersom du har andre innspill til hvordan vi kan forbedre oss, tar vi dem gledelig imot på kristine.angvik@dognvillburger.no. Det er gull verdt for oss!

Ønsker deg en fin dag videre :-)

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Gikk for en Sterke Nils. Nydelig burger. Hyggelig betjening. Fint lokale. Anbefales på det sterkeste

Takk, trondl1979
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hjertelig takk for både besøk og hyggelig tilbakemelding, Trond! Godt å høre at Sterke-Nils falt i smak - og at resten av besøket sto til forventningene. Velkommen tilbake! :-)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Må prøves. Lover du blir værende! Munchies, illagal og kverneriet angler det døgnvill sin xfaktor.
Sweet potati fries som tilbehør..alltid!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Michael F
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hjertelig takk for både besøk og fine ord, Michael! Det betyr mye for oss :-) Velkommen så mye tilbake!

Anmeldt 31. oktober 2018

Vi hadde bestilt bord til fire og ble fem, dette lot seg ordne på tross av full restaurant. Vi bestilte forskjellig burgere og tilbehør, alt ble vurdert til meget smakfullt og pent servert. Både sjokolade- og blåbærmilkshake var kjempegod. Ca. 20 minutter venting på maten, helt innafor synes vi. Stappfull restaurant, men allikevel behagelig atmosfære i lokalet. Tommel opp fra oss i alderen 21, 45 - 56 år.

Takk, 418karib
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hjertelig takk for besøket og for så fin anmeldelse i etterkant, Kari! Det setter vi kjempestor pris på :-) Godt å høre at hele gjengen hadde det kjekt - da er vi fornøyde! Velkommen tilbake til dere alle.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste en Sterke Nils. En av de beste burgerne jeg noen gang har spist. Dette er et must for burgerelskere!

Takk, 203terjek
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Tusen takk for både besøk og hyggelig tilbakemelding, Terje! Vi setter kjempestor pris på det :-) Godt å høre at du digger Sterke-Nils like mye som oss! Velkommen tilbake.

Reisende som så på Døgnvill Burger, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger? Del dine erfaringer!