“Den beste burgeren!!”

Døgnvill Burger Vulkan
Kjøkken: Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Beskrivelse: Burgerbar midt på Vulkan ved Mathallen i Oslo. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Her får du den beste burgeren i et kult lokale midt i flotte Vulkan område.
Stedet var fullt da vi kom og vi fikk tilbud om å vente i ventebaren - som viste seg å være en koselig bar.

Menyen for burgere er spennende og mangfoldig og maten smakte over all forventning.

Hyggelig betjening som passet på at vi hadde alt vi trengte.

Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, D5809PKhelenb
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hjertelig takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding! Så kjekt å høre at dere trivdes hos både oss og i Søvnløs Bar :-) Velkommen så mye tilbake!

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Mat:Tok en "The Deep South" spennende burger, kjøttet var veldig godt.

Menyen var utrolig ryddig og selvforklarende.
Service: veldig hyggelig betjening.

Pris: litt dyrere enn andre burgerresturanter, men jeg kommer tilbake så dette er ikke en deal braker om du setter pris på god mat.

Veldig fint lokalet. Vi kommer definetivt tilbake flere ganger

Dato for besøk: august 2019
Takk, natashacs2016

Tusen takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding, Natasha! Utrolig kjekt å høre at Deep South sto til forventningene og at du ellers trivdes hos oss :) Velkommen tilbake - vi gleder oss!

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Døgnvill har en spennende hamburgermeny med noe for enhver, også barnemeny. Til hver hamburger har de også forslag til passende drikke, er godt utvalg av f.eks øl. Hyggelig betjening og god service. Stedet har også bar og uteservering. Et hyggelig sted når du ønsker en god hamburger!

Dato for besøk: september 2019
Takk, hennings612

Tusen takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding i etterkant, Henning! Så kjekt å høre at du trivdes hos oss. Velkommen så mye tilbake :)

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Beliggenhet rett ved Vulkan Mathall. Fine og nye lokaler. Vi var en hel gjeng og bestilte alle burgere. Classic, Blåmandag og Birdie Num num. Alle ble fornøyde. Noen bestilte seg også milkshake til dessert. Kjempegode! Vi kan absolutt anbefale dette stedet. Løp og spis!

Dato for besøk: august 2019
Takk, benttte
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Hjertelig takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding i etterkant! Det setter vi utrolig stor pris på :) Kjekt å høre at dere hadde det fint hos oss. Velkommen så mye tilbake!

Beste hilsen
Kristine
Døgnvill Burger

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Min go-to om jeg skal ha god burger i Oslo!Kjempegod mat og drikke! Alltid like fornøyd. Har vært her med både kjæresten, venner, familie og kollegaer. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, kongeliv
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hjertelig takk for både besøk og gode ord, kongeliv! Så glad for å høre at vi er din go-to :-) Velkommen så mye tilbake!

Beste hilsen
Kristine
Døgnvill Burger

Reisende som så på Døgnvill Burger Vulkan, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Vulkan? Del dine erfaringer!