“Nekter å steke mindre enn medium pluss”
Anmeldelse av Døgnvill Burger

Døgnvill Burger
Kjøkken: Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt på Vulkan ved Mathallen i Oslo. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 11. juli 2021

På enhvert seriøst burgersted, forventes det å kunne få burgeren stekt som ønsket. Dette sa servitørene på Døgnvill at de ikke fikk lov til, kun medium pluss eller mer. Når da burgeren som ble servert var well done, fikk en mer en kjedefølelse eller shellburger følelse. Servitøren ville bare diskutere, fikk ikke tilbud om ny burger. Hvorfor opplyses ikke dette i forkant og enda tydligere? hadde bestilt bord i god tid, med god tid til å dra til et sted som er kundevennlig og kan steke burger etter gjestens ønske.

Takk, Jarle1977
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Jarle, vi har dessverre ikke lov til å steke burgeren under 70 grader (medium pluss). Vi holder på å søke om dispensjon og håper å få det i løpet av høsten. Uansett skal burgeren ikke være well done så her må vi bare legge oss flate. Har du mulighet så hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail på post@dognvillburger.no med tid og dato så skal vi gjøre det vi kan for at noe lignende ikke skjer igjen.

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Synes burgerne har tapt seg. Vet ikke hva de har forandret, men det var lite smak. Nedtur.
Hyggelig personale.
Men QR bestilling, er og blir kronglete.

3  Takk, Marixx190479
Tarje H, Daglig leder på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei! Tusen takk for besøk og for at du tok deg tid til å anmelde oss! Her må noe ha gått galt - vi har ikke forandret noe på hverken burger eller tilberedningsmåte siden vi åpnet. Vi hadde satt stor pris på om du har mulighet til å sende oss en mail på post@dognvillburger.no med dato når drre var hos oss så skal vi prøve å sjekke hva som kan ha hendt! Mvh Tarje

Anmeldt 2. november 2020

Andreas heter servitøren som serverte meg og pappa. Hann var kjempe hyggelig, vennlig, energetisk og morsom. Kjempe rask service, beste burgeren i Norge (Jeg tok Saucy Joe med Dirty Fries)... helt nydelig ! Kjempe koselig stemning ! Har vært på forskjellige Døgnvill Burger rundt i Oslo og den svikter aldri ! Andreas er den beste servitøren vi har hatt ! 5 stjerner for hann !

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, natandagurb
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2020

Så utrolig hyggelig tilbakemelding, Natan! Denne er selvfølgelig videresendt til Andreas, som helt sikkert kommer til å bli kjempeglad :) Hjertelig takk igjen, og velkommen så mye tilbake! Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Veldig godt, nydelig burger, sprø og god pommes frites, bra sting i sausen på pommes.
Vi var 5 pers, alle fikk god mat.
Bra service, rene fine doer.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, eivindm2013
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for besøk og at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Mvh Tarje

Anmeldt 29. februar 2020

Veldig god vegetar burger, de har god smoothie også, bra atomsfære og hyggelige personaler. prisene er helt greit.lett å fine fram.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 861bahrama
KristineA506, Marketing på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Tusen takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding, Bahram! Så godt å høre at vegetarburgeren smakte, og at besøket ellers sto til forventningene. Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Døgnvill Burger, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger? Del dine erfaringer!