“Herlig!”

Døgnvill Burger
Kjøkken: Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Burgerbar midt på Vulkan ved Mathallen i Oslo. Saftige burgere, tykke milkshake, god drikke og høy stemning.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Døgnvill leverer hver gang. Masse digg tilbehør! Pickles, houseslaw, dirty fries...nam nam nam!
Hyggelig betjening også

Takk, MaButt
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Så hyggelig å lese, tusen takk for besøk og veldig hyggelig tilbakemelding!

Med vennlig hilsen
Tarje
Døgnvill

Anmeldt 27. juli 2021

Etter å ha spist hos illegal burger, munchies og wunderburger var det døgnvills tur. Å dæven. Spiste blåmandag, venner spiste spice rib(?) og royale cheese og alle var helt forbløffa på første bit. Hadde vi visst at døgnvill var han der i klassa som lå godt over de andre, hadde vi kommet tilbake og spist flere burgere før vi forlot Oslo. Kan ikke få rost burgern nok. Fine lokaler, hygggelig servitør (mann, døgnvill vulkan). Skulle jeg sette fingern på noe var det at jeg så skikkelig fram til en burger og COLA etter flere ipa denne dagen. Hadde vennene mine hørt på meg hadde de ordnet cola mens jeg var på toalettet, men gode venner som de er bestilte de en ipa. Og jeg var så mett på ipa! Full pott til døgnvill likevel her! Ps, prismessig over de andre nevnte burgersjappene, men så verdt det.

Takk, Kjetil K
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

For en hyggelig start på dagen og lese denne anmeldelsen! Tusen takk skal du ha for besøk og at du tok deg tid til å dele! Håper virkelig å se dere neste gang dere er i byen, ha en fortsatt flott sommer!

Med vennlig hilsen
Tarje
Døgnvill

Anmeldt 11. juli 2021

På enhvert seriøst burgersted, forventes det å kunne få burgeren stekt som ønsket. Dette sa servitørene på Døgnvill at de ikke fikk lov til, kun medium pluss eller mer. Når da burgeren som ble servert var well done, fikk en mer en kjedefølelse eller shellburger følelse. Servitøren ville bare diskutere, fikk ikke tilbud om ny burger. Hvorfor opplyses ikke dette i forkant og enda tydligere? hadde bestilt bord i god tid, med god tid til å dra til et sted som er kundevennlig og kan steke burger etter gjestens ønske.

Takk, Jarle1977
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Jarle, vi har dessverre ikke lov til å steke burgeren under 70 grader (medium pluss). Vi holder på å søke om dispensjon og håper å få det i løpet av høsten. Uansett skal burgeren ikke være well done så her må vi bare legge oss flate. Har du mulighet så hadde jeg satt stor pris på om du sendte meg en mail på post@dognvillburger.no med tid og dato så skal vi gjøre det vi kan for at noe lignende ikke skjer igjen.

Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Synes burgerne har tapt seg. Vet ikke hva de har forandret, men det var lite smak. Nedtur.
Hyggelig personale.
Men QR bestilling, er og blir kronglete.

3  Takk, Marixx190479
Tarje H, Daglig leder på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Hei! Tusen takk for besøk og for at du tok deg tid til å anmelde oss! Her må noe ha gått galt - vi har ikke forandret noe på hverken burger eller tilberedningsmåte siden vi åpnet. Vi hadde satt stor pris på om du har mulighet til å sende oss en mail på post@dognvillburger.no med dato når drre var hos oss så skal vi prøve å sjekke hva som kan ha hendt! Mvh Tarje

Anmeldt 2. november 2020

Andreas heter servitøren som serverte meg og pappa. Hann var kjempe hyggelig, vennlig, energetisk og morsom. Kjempe rask service, beste burgeren i Norge (Jeg tok Saucy Joe med Dirty Fries)... helt nydelig ! Kjempe koselig stemning ! Har vært på forskjellige Døgnvill Burger rundt i Oslo og den svikter aldri ! Andreas er den beste servitøren vi har hatt ! 5 stjerner for hann !

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, natandagurb
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2020

Så utrolig hyggelig tilbakemelding, Natan! Denne er selvfølgelig videresendt til Andreas, som helt sikkert kommer til å bli kjempeglad :) Hjertelig takk igjen, og velkommen så mye tilbake! Hilsen Kristine i Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger? Del dine erfaringer!