“Billig og greit ”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Synes maten er helt grei, har kun spist biff på Jensen’s, men vet du kan få mye mer. Grunnen til at jeg kommer tilbake er vel pga en ganske god atmosfære og lunsj-biffen er «meget» billig. Billig er som oftest ok, noe også biffen her er. Kunne kanskje vært litt mer variasjon mellom biffene. Jeg bestilte medium og fikk mer eller mindre en well done. Var så sulten at jeg ikke orket å si i fra, men absolutt helt greit sted å få seg en billig, ok god biff. Anbefaler også å bestille bord, i hvert fall i helger og hvis dere er flere enn 2.

Takk, Mina L

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Spiste lunsjmeny på Jensens. Fikk en veldig OK biff som var veldig bra til prisen (109kr) generelt fornøyd med det man får og at man kan få en grei restaurantopplevelse uten å punge ut 600+ for 2 personer.
Maten er 3 stjerner men går opp til 4 for prisen

Takk, Dreamer788253
Anmeldt 12. februar 2018

Vi var en stor gjeng som hadde bestilt mat her på fredagkveld. Når vi ankommer er ikke bordet klart, men en hyggelig servitør ordner opp, så etter en stund får vi bord . Vi har forhåndsbestilt mat, så de kunne forberede seg ettersom vi var 20 stk. Men vi må fortsatt vente i nesten en time på maten... de hadde ikke forberedt seg i det hele tatt. Maten til mange er kald (min var bra ) . Men det er når vi skal betale kaoset begynner. All mat hadde blitt sendt inn på mail delt opp i 5 familier som skulle betale (så den saken burde være grei) men etter at alle har betalt sitt står de igjen med 9 øl som ingen har betalt for + at en hamburgerrett har de klart å ta betalt for to ganger + mere tull . Det må sies at av oss 20 som var der, var det med 10 barn og 4 mammaer som kun drakk brus. Så 9 øl ekstra blir mye.... De som drakk øl, hadde 1 -2 øl hver, så ikke så vanskelig å holde oversikt på det... Hun som serverte var noe av det frekkeste vi har møtt på en resturange , det var ingen beklagelser, hun sto og kjeftet på oss og mente at vi lurte oss unna betalingen. Hun fikk med seg ei til som jobbet der til å se på det, og hun var heller ikke noe bedre. Hun ba OSS roe oss ned ( det eneste vi gjorde var å prøve og forklare hva som var feil )Slike som dere to oppførte dere mot kunder , burde dere aldri jobbet i ett service yrke!! Han som tok oss i mot når vi kom, skal ha ros, han beklaget rotet, og sa at dette skulle de selvfølgelig ordne opp i. Vi slapp å betale noen av ølen. Ingen av oss kommer noen gang til å sette våres fot her igjen. Fysj for en avslutning på en ellers så hyggelig kveld!!!

Takk, HegeL93
Anmeldt 11. juli 2017

Dette konseptet er for de som bare skal fylle magesekken med billig mat!

Min opplevelse av Jensens Biffhus er at det er en restaurantvariant av Mc Donalds - Fastfodd på restaurantvis!

Du blir mett for en ok penge, men det gir ingen gourmet-opplevelse. Styr unna om du ønsker god mat med god atmosfære!!!

Takk, Nor68
Anmeldt 13. september 2016

Vi skulle ut på en bedre middag i forbindelse med bursdagsfeiring. Det tok ikke lange tiden før jeg innså at det var en totalt bommert å besøke denne restauranten. Biffene vi fikk servert var noe av det stussligste jeg har vært borti, potetene var smakløse og som laget av noe kunstig, og det samme må kunne sies om det som kalles grønnsaker og saus. Jeg må ærlig si at her hadde jeg ikke mye lyst til å betale for det vi hadde fått servert på bordet. Dyrt i forhold til kvaliteten på matvarene som er brukt. En skikkelig nedtur. Så her vil jeg anbefale folk å styre unna. Hvertfall de som har litt peiling på god mat og ikke ser seg fornøyd med å få i seg hva som helst.

Takk, marianne_00010

Reisende som så på Jensen's Biffhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Jensen's Biffhus? Del dine erfaringer!