“Poor service”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt i døren med hint om at vi måtte spise fort fordi de ventet et annet bord om en time. Dårlig service, mye av innholdet på menyen manglet, maten var sen og noen var ferdig å spise innen andre mottok maten. Mye av maten manglet side orders, og vi ble ikke spurt en gang om vi ønsket påfyll eller annen drikke eller dessert. Vi ble på et tidspunkt spurt om vi ikke hadde jobb fordi vi spøkte om at det tok veldig langt til på å få øl, servitøren spurte deretter om vi ikke hadde jobber til å betale for oss. Generelt dårlig service og veldig lang bruk på servering uten at restauranten var full.

Takk, emilieo489

Anmeldt 8. juli 2020

Vi var på familietur til Oslo der vi skulle spise før vi skulle ut på kino. Det ble det ikke noe av da servitøren klarte å hele brus over oss alle. Ble en fuktig middag for å si det sånn. Greit de beklaget men når to av 4 er gjennomvåte og seige av brus. Synes jeg det er dårlig at Restauranten velger å ta full betaling for maten som var helt grei men ikke noe mer og heller ikke tilbyr kaffe eller dessert som beklagelse.

Takk, frujahr
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Her er alt i fra service til maten helt på bunn. Først ventet vi lenge på servitøren, da han hadde fått fire bord han skulle bort til samtidig. Mens man så at hovmesteren tok det med ro og gikk frem å tilbake inn på ett bakrom og tulla og ropte der inne mens kollegaen trengte hjelp.
Brusen vi bestilte tok også en god del tid før den kom på bordet, og når den kom smakte soloen rett og slett saft.
Biffen jeg fikk servert kom med brente fløtegratinerte poteter, en skilt bearnaise saus å en helt forferdelig bbq saus som ikke smakte bbq saus i det hele tatt.
Heller ikke soloen smakte bra.
Så var det endelig tid for og be om regningen, som også tok tid... Når vi fikk betale så fortalte jeg servitøren hva vi mente om maten, siden ingen hadde vært innom og spurt i løpet av måltidet. Han svarte med at han skulle si fra til kjøkkenet og gikk.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, SiljeMarieEdle
Anmeldt 24. januar 2020

Kjøpte Jensens anbefaling,entrecôte. Den var seig og full i slintrer, lite stekt i forhold til bestillingen. Ingen spurte oss om maten smakte godt, verken underveis eller etter måltidet. Dyrt var det også. Dårlig service.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, magnhildt2020
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Verre sted kan vi ikke huske å ha besøkt -ever! Trege og kranglete servitører - til tross for nesten tomt lokale, middelmådig mat og dyrt. Skal aldri dit igjen!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Sunora1814