Cosentino

Morsomt og hyggelig atmosfære rundt tema bilsport. Møterom var OK, kanskje noe slitt men ikke... les mer

Anmeldt 26. juni 2021
janfrodeh2016
Oslo, Norge
Bursdagkjøring

Feiret bursdagen til guttungen 2 år på rad hos dere. Kjempegøy. Hyggelig og imøtekommende... les mer

Anmeldt 14. februar 2020
srk-aa

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 18. november 2018

Vi var 4 venner som ville kjøre Gokart og ble ikke skuffet. Jeg syntes det var et ordentlig sted med hyggelig betjening. Booke tid, registrere deg og få instruks om reglene. Det var baner for de minste også. På selve banen vi skulle kjøre på, så var det skjerm om hvordan de andre kjørte og en skjerm om hvem som skulle kjøre neste gang, samt hvilken gokart bil man skulle kjøre.
På med drakt, lue og hjelm selvsagt før man skulle kjøre. Banen var veldig fin, mange svinger og de hadde monitor for hvordan det gikk for deg når du hadde kjørt en runde. Hit har jeg lyst til å dra til igjen:)

I tillegg så kan man kjøpe mat og drikke her.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, AST81
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Var der på en fredag, reserverte på forhånd, men mulig med drop in. Utrolig kjekk aktivitet med mange.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 495khadraa
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Vi booket bursdag for vårt barn som ble 10 år. Alt gikk som smurt, både med mat opplegg og oppfølging fra personal! Vi hadde et barn som var muslim og fikk mat tilpasset dette. Personal var hyggelig og det kunne ikke gått bedre! Mer enn nok mat og slush/brus fikk de. T.o.m mor og far fikk kaffe uten å spørre:) hvis man skal forbedre på noe og et tips, så er det at man kunne hatt et par mugger med vann på bordet da barna fort blir tørste:) men takk for hyggelig bursdag!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, davidwE3854VQ
Anmeldt 7. juni 2018

Det var kjempekult å kjøre go-kart. Jeg var med familien min og vi kjørte mot hverandre 1 heat som varer 10 min kjøring og det var gøy å prøve noe nytt fordi det var første gang jeg prøvde det. Dette er det positive med go-kart, men det negative er at 220kr for 10 min kjøring er dyrt syntes jeg og det er en av grunnen for at jeg har prøvd å kjøre med venner men de syntes at det ikke er verdt det for 220 kr. Jeg syntes prisen bør være 120kr eller 150kr for 1 heat som varer 10 min. Jeg ønsker å komme tilbake å kjøre go-kart igjen fordi det er super moro.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Syeds1316
Andreas F, Salgssjef på Harald Huysman Karting AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Hei.

Prisen er faktisk ikke så ille om man ser på andre gokartsenter i Europa. Det koster desverre mye å drive et gokartsenter i Norge. Derfor er det naturlig at prisen gjenspeiler det. Vi holder prisene så lave som vi overhode kan, så alle kan komme å kjøre hos oss :)

Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Mye god info fra reisende og god info om reisemål. Bruker dette som en kanal når jeg ønsker info om hotell og området rundt.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ronny G