Cosentino

Morsomt og hyggelig atmosfære rundt tema bilsport. Møterom var OK, kanskje noe slitt men ikke... les mer

Anmeldt 4 uker siden
janfrodeh2016
Oslo, Norge
Bursdagkjøring

Anmeldt 14. februar 2020
srk-aa

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 14. februar 2020

Feiret bursdagen til guttungen 2 år på rad hos dere. Kjempegøy. Hyggelig og imøtekommende betjening. Vi SKAL tilbake. André.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, srk-aa
Anmeldt 31. juli 2019

Jeg, min samboer og hennes bror stortrivdes på banen. Banen hadde varierte svinger og utfordringer gjennom hele runden. Veldig fornøyd med servicen vi fikk, vi ble veiledet fint fram til banen og fikk gode instrukser på både bruk av kjøretøyet og utstyr. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, jonas lisboa J
Anmeldt 19. juni 2019

Avdelingen kjørte gokart med etterfølgende middag på stedet. Samtlige deltakere var svært fornøyde. Meget god service og profesjonell oppfølging med briefing i forkant av kjøringen og deretter et hyggelig besøk i stedets restaurant. Anbefales på det sterkeste :-)

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Mobilbruker1
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Kjørte voksencart for første gang, veldig spennende.
Alt gikk på skinner og virket .Anbefales.Morro for hele familien. Husk å bestille på forhånd i helgene..

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 235kaig
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Forferdelig dårlig sørvis begge gangene jeg hat vert der! Ikke noe hjelp, og treige biler! Neineinei!

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Stine S