Oslo Dagstur fra Bergen på Flåmsbanen

fra
USD 413,71
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bergensbanen på
Anmeldt 23. oktober 2018

Vi valgte NSB Bergensbanen tur/retur fra Råde i Østfold. Fantastisk tur som ga mersmak, fantastisk måte å reise på. Ikke noe stress, beregnet litt tid mellom avgangene for å ikke oppleve å komme for sent. Ikke noe problem, alle 4 avgangene gikk til tiden. Vi valgte komfort seter på turen til og fra Oslo/Bergen og det var deilig med god beinplass og kaffe underveis. Flott natur over fjellet er jo heller ikke noe minus. Det må bli en tur til på vinteren for å oppleve vinteren over fjellet også.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Reiseglad58
Anmeldt 19. juni 2018

Tur retur Oslo - Bergen. Fint avslappende. Bestill gjerne plasser, slik at du ikke sitter anføttes med et surt par. Litt mye trafikk i midtgangen. Ellers er jo Bergensbanen en fortreffelig reise med en eksepsjonell naturskjønn trasè. Spisevogna er grei, men jeg likte bedre det gamle restaurantvognkonseptet.

Takk, Kjetil G
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Tok toget hjemover for å feire jul hjemme. Anbefaler alle å ta denne togturen. Mye fine omgivelser, men spesielt nærmere Hordaland. Jeg har tatt denne ruten 4 ganger og alltid hatt en hyggelig opplevelse. De ansatte smiler og er oppriktig hyggelig

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, 20jeanettea
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Kanskje litt lang tur men opplevelsene og naturen langs banen er utrolig fantastisk. Mye fint å se i behagelige vogner.

Takk, 86jonasberg
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde lenge snakket om å ta Bergensbanen til Bergen. En langweekend i mai tok vi turen T/R Bergen. Vi hadde også med en forholdsvis stor hund ( Golden Retriver) og måtte derfor betale 1/2 pris av voksenbillett for hunden. Det som var litt dumt var at vi ikke fikk 3 plasser nær hverandre så vi endte opp med å ha hunden mellom oss... noe som gjorde det litt trangt for beina. På hjemturen fikk vi heldigvis byttet og ordnet slik at vi fikk 3 plasser nær hverandre. Togturen var veldig fin, i komfortable seter. Utsikten til tider helt upåklagelig ! Toget var i rute begge veier. Synd at det koster forholdsvis mye !

Takk, trond116