Selvguidet dagstur fra Bergen til Oslo inkludert Flåmsbanen

fra
USD 413,71
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bergensbanen på
Anmeldt 5. mars 2020

Tur Oslo Bergen .Ettermiddagstoget, som blei ein halvtime forsinka pga venting på motgåande tog. Toalettet var ureint ...ingen hyggelig opplevelse.. Ellers kan eg anbefale turen i dagslys over fjellet. Mykje vakkert å sjå.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, Torild B
Anmeldt 14. januar 2020

Vær tidlig ute med å bestille billett så blir den både billig og det setet du ønsker! Det tar lenger tid en fly men gjør godt for samvittigheten. Det er varierende hvor imøtekommende alle konduktørene er, men de fleste jeg har møtt på er hyggelige.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, Guro Stakseng L
Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Bruker dobbel så lang tid som et vanligt Jernbane selskap i Europa hadde brukt men siden AP har styrt i 100 år så går toget i 40 kilometer mange steder

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, 102arnee
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Bergensbanen er behagelig måte å reise mellom Oslo og Bergen. Du kommer fra sentrum til sentrum, og kan slappe av samtidig som en reiser gjennom variert natur, Østlands-, høyfjell- og vestlandsnatur. Det ert også mulig å få servert mat i kafeteriavognen.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, h0gnep
Anmeldt 18. mai 2019

I stedet for fly fra Gardermoen, valgte vi i stedet tog tur/retur Vikersund Bergen. Reisetid i praksis lik flyreise fra utgangssted til bestemmelsessted. Meget behagelig, lite stress, god plass.Flott utsikt, rett og slett imponerende, men hver gang vi så noe som vekket spesiell interesse kom det en tunnel. Hjemtur mere plundrete da toget var innstilt fra Nesbyen og buss for tog til Vikersund. 4 busser stod klare, men esteparten av passasjerende kjørte videre. Vi var 3 personer som skulle mot Drammen. Vanskelig å finne riktig buss. 3 av bussjåførene sa fet var den 4. bussen, men sjåføren her var ukjent med at han også skulle kjøre om Vikersund, og måtte ringe om dette. Vi gikk på bussen abgitt av de tre oig spente på om sjåføren, som var meget uhøflig og ubehagelig, ville stoppe i Vikersund. han gjorde det. Fly hjem hadde vært bedre. Men fantastisk fin tur.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, 272gunnarh