Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Mathallen Oslo på
Bike Tour i Oslo
20 anmeldelser
Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Flott sted med mye forskjellig utvalg i oster, kjøtt, kaker osv. Muligheter for å spise på stedet også.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, ingvildchristinw
Anmeldt 1. april 2019

Flott sted å oppholde seg en lørdagsformiddag, etter å ha tuslet fra sentrum og langs Akerselva! Mange flotte utsalgssteder, hvor man får smaksprøver, matservering, og kan kjøpe med seg diverse matvarer! Fast innslag på våre turer til Oslo et par ganger i året!

Takk, annkristin1965
Frode M, General Manager på Mathallen Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Takk for besøket og anmeldelse

Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Veldig morsomt sted. Fantastiske varer og en fin service. Masse morsomme varer. Fantastiske råvarer. Donutsene er helt rå.

Takk, Grosberg

Takk for hyggelige ord

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Nydelige atmosfære. Gleder meg allerede til å komme tilbake til Mathallen i Oslo Perfekt for tre venner som er ute etter ett sted der man får alt man kunne tenke seg.

Takk, AndreaPihlmann

Takk for hyggelige ord

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Ligger litt utenfor sentrum, ca.17.min å gå fra sentralbanestasjonen. Folk vi stoppet på veien for å høre om vi var på rett vei så det var så langt å gå. Vi burde ta trikken mente deSynes det var greit å finne fram og ikke spesielt langt å gå fra sentrum. Mathallen er et stort bygg som rommer mange ulike aktører på matfronten. En finner et sted å sitte, så går en rundt å velger hva vi vil spise.Maten var helt ok, men ikke en wow faktor. Vi valgt å kjøpe med pai hjem, samt dessert. Paiene må jeg dessverre si var uten smak. Desserten var god, sitronmarengs, snickerspie m.m.
Helt greit å ha vært her,ok konsept, men ikke imponert.

Takk, 68marit