Booking.comUSD 147
Agoda.comUSD 154
TripadvisorUSD 146
FindHotel
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Selve hotellet er ikke det mest fancy. Rommene er enkle og små, vi hadde heller ingen utsikt så det føltes litt som å bare være inne på et bittelite gutterom. Når det er sagt så er beliggenheten upåklagelig hvis du trenger en base i koselige, urbane Vulkan som ligger et steinkast fra Cuba-parken og Grünerløkka. Kjempehyggelig betjening også.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, TravelinGoose84
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei,

Tusen takk for at dere har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Dessverre har ikke alle rommene våre utsikt ut mot Vulkan, men vi håper at oppussingen vi har startet kan skape en bedre hotellopplevelse framover.

Vi håper å se dere tilbake på hotellet, dere er alltid hjertelig velkommen.

Mvh,

Iben, PS Hotell

Anmeldt 26. november 2019

Veldig god atmosfære fra vi kom inn på hotellet. Imøtekommende og trivelige ansatte! Vi fikk et mye større rom en forventet. Rent og fint overalt. Veldig fin beliggenhet, og kjekt med parkeringshuset så nært. God frokost! Alt i alt, helt supert! Vi kommer absolutt til å bruke hotellet igjen på neste Oslotur!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Nina G
Anmeldt 26. september 2019

Dette hotellet skal vi tilbake til! Superkoselig betjening,upåklagelig service,rommet var rent og delikat med store vinduer og flott utsikt! Gjennomgående kult interiør og gøye detaljer. Beliggenheten er sentral og med kule utesteder rett rundt hjørnet. Frokosten var det heller ingenting å utsette på. Alt man trenger til en god start på dagen i en hyggelig atmosfære. Vi kan absolutt anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, MagnusE66
ola t, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Hei Magnus!

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. og det er veldig koselig å se at du har hatt en så fin opplevelse her hos oss. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Med vennelig hilsen,
Siba PS:Hotel by Nordic Choice

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, greie rom, veldig bra frokost. Rolig på nettene.
Området rundt er også meget bra. Mathallen er verdt et besøk, mye å se og evt smake på. Bra restauranter i nærheten. En tur langs Akerselva er flott. Kort spasertur til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Rune B
pshotell, reseptionist på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Hei Rune, så hyggelig å høre at du hadde ett fint opphold her hos oss! Vi setter veldig stor pris på din fine review og håper å se deg igjen snart.

Mvh
Siba
PS:Hotell

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Booket dette for en natt da vi skulle på konsert.
Rommet var fint, god plass, utsikt rett ned på Mathallen.
Et fint sted å bo, sikkert mer støy i sommermånedene men ikke ille... slet med airconditionen men fikk det til til slutt, funker ikke med vinduet åpent... natta ble utrolig varm men ellers fint bad og bra standard.

Frokosten var også bra:)
Litt lite utvalg i baren nede men Mathallen har stort utvalg for de som ønsker det:)
Ikke dyrt hotell.
Booker gjerne igjen:)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, renatealexandra
Ayaz B, Guest Relations Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Hei Renate Alexandra

Takk for tilbakemeldingen.
Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Tilbakemeldingen din hjelper oss til å bli enda bedre.

Vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen.

MVH

Ayaz Butt