Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreamsUSD 146
Agoda.comUSD 154
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Tilfeldigheter gjorde at jeg bodde 4 døgn på Grünerløkka, men for ettertiden vil dette være mitt favorittsted i Oslo.

Hotellet er lite, god frokost og fint rom med veldig hyggelig personale. Omgivelsene på Vulkan er intime med mange og varierte spisetilbud.

Men best av alt er nærheten til Akerselva. Ved å følge elven mot sentrum er det bare knappe 2 km, eller du kan gå langs fine gangveier helt opp til Maridalsvannet. Velger du buss er det bare 3 stopp etter Jernbanetorget.

Mitt råd er å prøve dette området neste gang du skal til Oslo og bli kjent med det mangfold av folk, spisesteder, parker og aktiviteter.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, hansb861
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Tusen takk for tilbakemelding, Hans.

Vi mener også at Vulkan er perfekt lokasjon for å oppleve Grunerløkka!
Håper vi ses snart igjen.

Med vennlig hilsen,
Øystein

Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Selve hotellet er ikke det mest fancy. Rommene er enkle og små, vi hadde heller ingen utsikt så det føltes litt som å bare være inne på et bittelite gutterom. Når det er sagt så er beliggenheten upåklagelig hvis du trenger en base i koselige, urbane Vulkan som ligger et steinkast fra Cuba-parken og Grünerløkka. Kjempehyggelig betjening også.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, TravelinGoose84
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei,

Tusen takk for at dere har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding!

Dessverre har ikke alle rommene våre utsikt ut mot Vulkan, men vi håper at oppussingen vi har startet kan skape en bedre hotellopplevelse framover.

Vi håper å se dere tilbake på hotellet, dere er alltid hjertelig velkommen.

Mvh,

Iben, PS Hotell

Anmeldt 26. november 2019

Veldig god atmosfære fra vi kom inn på hotellet. Imøtekommende og trivelige ansatte! Vi fikk et mye større rom en forventet. Rent og fint overalt. Veldig fin beliggenhet, og kjekt med parkeringshuset så nært. God frokost! Alt i alt, helt supert! Vi kommer absolutt til å bruke hotellet igjen på neste Oslotur!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Nina G
Anmeldt 26. september 2019

Dette hotellet skal vi tilbake til! Superkoselig betjening,upåklagelig service,rommet var rent og delikat med store vinduer og flott utsikt! Gjennomgående kult interiør og gøye detaljer. Beliggenheten er sentral og med kule utesteder rett rundt hjørnet. Frokosten var det heller ingenting å utsette på. Alt man trenger til en god start på dagen i en hyggelig atmosfære. Vi kan absolutt anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, MagnusE66
ola t, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Hei Magnus!

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. og det er veldig koselig å se at du har hatt en så fin opplevelse her hos oss. Vi håper å se deg igjen ved en senere anledning.

Med vennelig hilsen,
Siba PS:Hotel by Nordic Choice

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, greie rom, veldig bra frokost. Rolig på nettene.
Området rundt er også meget bra. Mathallen er verdt et besøk, mye å se og evt smake på. Bra restauranter i nærheten. En tur langs Akerselva er flott. Kort spasertur til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Rune B
pshotell, reseptionist på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

Hei Rune, så hyggelig å høre at du hadde ett fint opphold her hos oss! Vi setter veldig stor pris på din fine review og håper å se deg igjen snart.

Mvh
Siba