Anmeldt 31. juli 2021

Veldig hyggelig personale, svært hjelpsomme og imøtekommende. Koselig resepsjonsområde (/kafé) med spill og bøker. Fin beliggenhet, lett å finne frem til og lett å komme seg til sentrum både til fots eller med kollektiv transport. Frokosten var enkel, men god. Veldig godt brød! Rommet var lite, men vi hadde god nok plass til oss tre jenter som reiste sammen. God lufting i sommervarmen, og lystette gardiner. Madrassen i køysenga var også betydelig bedre enn ekstrasengene man vanligvis får på et tremannsrom. Dessverre ble ikke håndklær byttet ut, eller rommet rengjort mellom dagene (pga. Covid). Det var heller ingen varmekabler så håndklær og eventuelt våte klær brukte lang tid på å tørke. Vasken var også begynt å bli tett. Alt i alt var vi likevel svært fornøyde med oppholdet, og de ansatte fikset opp i eventuelle problem. Hotellet var koslig og et av de billigere alternativene. Hadde gjerne bestilt rom her ved en annen anledning!

Takk, gudrunss
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Kjære Gudrun,

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss, og for at du tok deg tid til å gi oss en så flott tilbakemelding!
Vi er veldig glad for at dere hadde et fint opphold, og at dere hadde en god opplevelse med både servicen og fasilitetene. Vi beklager at vi ikke kunne rengjøre rommet under oppholdet på den tiden, og at det ikke var tilstrekkelig mulighet til å tørke håndklærne. Tross dette håper vi å se dere tilbake på hotellet i fremtiden. Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,
De ansatte,
PS:Hotell

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Service var fraværende ved bestilling av drikke og mat etter kl. 1630. Måtte inn og purre på bestilling. …………………………………besøkte uteservering flere ganger- samme opplevelse ……………………………………………. Plassering er jo ypperlig i forhold til Mathallen forøvrig

Takk, Bh1004
Anmeldt 9. juni 2021

Veldig bra hotell, stilig beliggenhet med kort vei til Oslos kuleste bydel. Veldig hyggelig personale, smilende, hjelpsomme og imøtekommende. Super frokost. Rent og delikat. Vi hadde med bil og det var veldig kort vei til parkeringshus. Vi kommer igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, aklk818
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Hei,
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det gleder oss å høre!
Dere er hjertelig velkommen tilbake når som helst.
Ha en fin dag videre:)

Med Vennlig Hilsen
Sema
ps:hotel by Nordic Choice

Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

PS: hotell ligger svært sentralt til, med Mathallen, flere bra restauranter, Akerselva og Grunerløkka rett ved.
Personalet var svært hyggelige og imøtekommende og fikk meg virkelig til å føle meg velkommen!
Rommet var rent og fint, men litt slitt/dårlig vedlikeholdt her og der.
Frokosten kunne godt hatt større utvalg, men kvaliteten var svært bra, med utsøkt nybakt brød.
Stolene i rommet var ukomfortable og vonde å sitte i. Men det største problemet var at gardinene i rommet ikke var lystette, så første morgen ble jeg vekket altfor tidlig av å få morgensola i øynene.

Alt i alt kan jeg gjerne komme tilbake hit, men et par små forandringer ville løftet opplevelsen et hakk. Det er ikke helt der jeg ville forventet fra et hotell markedsført som 4-stjerners.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Slsta1976
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2021

Hei,

Tusen takk for din gode og ærlige tilbakemelding, vi setter veldig stor pris på det. Vi er veldig glad for at ditt oppholdet ble bra for det meste. Vi takker deg også for din ekte tilbakemelding angående problemene som du nevnte! Det gjør oss bedre.

Hvis du har noen spørsmålet eller flere tilbakemelding er det bare å kontakte oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden!

Med vennlig hilsen,
Roan

Front Desk at PS:hotel by Nordic Choice

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hadde rom med utsikt til Vulkan. Rommene er enkle men fint innredet. Vi likte oss veldig godt på hotellet, og satte pris på Covid-19 tiltakene. Mangler; ikke varmekabler på badet, sikkert kaldt om vinteren. Ikke daglig rengjøring og ikke safe på rommet. Kommer sikkert tilbake da vi likte hele konseptet bak PS hotell.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, hpsoss
PSHotell Hotell, General Manager på PS:Hotel by Nordic Choice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei,
Så flott at dere trivdes, og takk for hyggelig tilbakemelding.
Til vanlig så har vi daglig rengjøring, men pga. Covid-19 så har vi dessverre ikke daglig rengjøring på rommene i denne perioden.
Håper vi sees igjen:)

Mvh Sema