“Bra Asiatisk mat”
Anmeldelse av Atelier Asian Tapas

Atelier Asian Tapas
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 2. januar 2019

Mathallen er et trivelig sted å spasere rundt i. Vi ble ikke helt enige om vi skulle spise tapas eller asiatisk mat.
Vi valgte derfor å spise forretten på Atelier Asian Tapas
En av oss spiste en deilig fiske og skalldyrsuppe.
Den var sterk og fin. Noen vil kanskje si at den var for stek, men jeg likte den. Den andre noen herlige vårruller.
Vi hadde et glass rosevin hver - og det ble raust skjenket.
Et sted vi kan anbefale og som vi gjerne kommer tilbake til. Hovedretten tok vi på Barramon, som lå like ved.

3  Takk, Victor R

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Liten plass, men veldig god mat og god service, føler alltid velkommen når vi var der, små rette så vi kan bestille flere forskjellig for smake

2  Takk, Thanh T
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Skikkelig god mat og god service. Ikke noe å utsette på noen ting, rett og slett ypperlig på alle vis. Vi går garantert igjen og gleder oss til neste gang! Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, karenmargrethe
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Atelier Asia Tapas er et sted som man typisk kan gå forbi når man er inne og rusler på Mathallen i Oslo - men det bør du ikke gjøre, for her serverer de virkelig helt utrolig bra Tapas - og til en ganske hyggelig penge. Vi prøvde ut noen anbefalinger som bestod av: Hjort, Vårruller og Kamskjell. Helt utrolige smaker på Hjorten med Chips som følge, smakte nydelig med tipping av Lime og koriander, Vårrullene tror jeg må være de beste jeg har spist, og en utrolig fin konsistens, og de gratinerte kamskjellene med ingefærsmør - en smaksbombe. Jeg har fått (enda) en ny favoritt i Oslo. Denne tapasplassen vil jeg aldri klare å gå forbi igjen.....

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 776geirj
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Nydelig matSpiser ofte her, og det er alltid god og fersk mat og hyggelig personaleJeg anbefaler på det sterkeste et besøk på Mathallen☺️

Dato for besøk: april 2017
Takk, Tmlundby

Reisende som så på Atelier Asian Tapas, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Atelier Asian Tapas? Del dine erfaringer!