“Nærområdets beste sushi”
Anmeldelse av Mega Sushi

Mega Sushi
Kjøkken: Japansk
Anmeldt 20. november 2018

Gode priser, godt utvalg og alltid like god. Dette er mitt favorittsted når jeg skal ha med sushi hjem. Rask service og alltid på tiden! Anbefaler virkelig dette stedet om man vil ha god og fersk sushi.

Takk, Ckiickamm

Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Veldig god sushi til god pris. Bestilte kyllingmaki som hadde mye smak, jeg mener ofte mange steder lager den ganske smakløs, men ikke her! Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: juni 2016
Takk, LinnVeronika
Anmeldt 6. januar 2017 via mobile enheter

Min faste sushi-sjappe - utvilsomt den beste i nærområdet. Passe billig og veldig god sushi. Bestill gjerne på forhånd, da det raskt kan ta 20 minutter.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, elisehazela
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Ring og bestill, så slipper du å måtte vente 20 minutter. Meny og telefonnummer står på nettsidene. Populært sted med bra utvalg. Midt på treet priser. Har spist her minst en gang i uken i et halvt år, og alltid fått fersk og god sushi. Ikke spis i lokalet! Lokalet er miniatyr, lukter frityr og er ukoselig.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, elisehazela
Anmeldt 24. november 2016

Alltid hyggelig og effektiv. Har smakt det mye forskellig og alltid er det kjempe god og fersk mat. Bare dobbel sjekk posen før du drar at du har fått med nokk spisepinner og soyasaus ! Har hendt at det glipper en gang i blant ! Eller er dette min faste sushi plass på Sandaker.

Dato for besøk: november 2016
Takk, rominaalm

Reisende som så på Mega Sushi, så også på

Har du vært i Mega Sushi? Del dine erfaringer!