“Nydelig sted med deilig service ”
Anmeldelse av Vespa & Humla

Vespa & Humla
Vurdert som nr. 1 005 av 1 571 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Vespa & Humla er et bydelsspisested. Vi serverer frokost buffe, lunsj og middag. Grunerløkka Brygghus sitt bryggeri ligger i vår bakgård. Fra de får vi kortreist, helt ferskt øl. Vårt samarbeid med dem er tett og vi kan tilby omvisning på bryggeriet med smaking. Vi griller vår mat i vårt fantastiske rotisserie og vår spesialitet er porchetta, italiensk svinerull med deilige urter og krydder.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Liten intim og koselig restaurant med masse gode små og store hjemmelagde retter på menyen . Nydelig pizzaer , deilig oste og pølse fjøler og ikke minst masse gode øl, og ok viner til en fin pris
Knallplass

Takk, Bardouini

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, litt dårlig at man ikke får annet enn frokost før kl 14.00 i helgene. Var mange gjester der når vi var der så ting tok tid. Mulig stedet har vokst litt fort. Maten var helt grei, servicen så der, blant annet glemte personalet både smør og bestikk.

1  Takk, fresteen
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Vi var fyllesyke å sultne å her fikk vi akkurat det vi trengte! En skikkelig cowboyfrokost med egg, bacon, herlig brød å ferskpresset appelinjuice! Kaffen og kakaoen var himmelsk og. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 781christina_
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Jeg har spist her flere ganger, og maten er alltid veldig god! Anbefaler til brunch å bestille ost, skinke og aioli. Er dere to ta noen retter til på deling. Sjarmerende sted med også noen sitteplasser ute til solrike dager. God kaffi & kakao & masse spennende ølsorter.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Pauline N
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Mye folk på søndager, men stor plass og god kvalitet på alt jeg har prøvd. Mye god øl på fat fra Grünerløkka Bryggeri. Fint for lunsj og brønchies.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Nicolai H

Reisende som så på Vespa & Humla, så også på

Har du vært i Vespa & Humla? Del dine erfaringer!