“Ventet i 30 min på å få bestille.”
Anmeldelse av Vespa & Humla

Vespa & Humla
Kjøkken: Italiensk
Beskrivelse: Vespa & Humla er et bydelsspisested. Vi serverer frokost buffe, lunsj og middag. Grunerløkka Brygghus sitt bryggeri ligger i vår bakgård. Fra de får vi kortreist, helt ferskt øl. Vårt samarbeid med dem er tett og vi kan tilby omvisning på bryggeriet med smaking. Vi griller vår mat i vårt fantastiske rotisserie og vår spesialitet er porchetta, italiensk svinerull med deilige urter og krydder.
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Ventet i 30 min på å få bestille. Når vi først skulle få bestille, fikk vi et så ublidt møte med en servitør at vi reiste oss og søkte etter en ny plass å spise.

Dato for besøk: september 2020
Takk, eskilals666

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Heseblesende ansatte som løper rundt, ingen smil og maten som er altfor dyr, smakte ok. Må få bedre struktur på hvordan de arbeider

Dato for besøk: august 2020
Takk, 862vetleh
Anmeldt 23. august 2020

Ventet 1 time på maten og måtte spørre etter den før den kom. Veldig dårlig service. Servitørene var veldig stresset og lite serviceinnstilt. Maten var helt ok!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 549synnew
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Et greit sted for en frokost eller en rask kaffekopp. Både knotete og praktisk med å bestille maten selv. Har opplevd dårlig service her, og mye sure miner, men jevnt over greit sted i forhold til prisen.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, LarsIngarogKaroline
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Fikk aldri spist her. Ringte for å booke bord, men ingen svarte telefon. Sendte mail for å booke bord, fikk aldri svar.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 194terjew

Reisende som så på Vespa & Humla, så også på

Har du vært i Vespa & Humla? Del dine erfaringer!