“Trivelig sted”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med mye spesiell øl. Anbefales for en øltur etter jobb på en hverdag. De skal også ha god mat har jeg hørt. Spesielt pattegrisen ser god ut.

Takk, Mikael P

Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Full sjappe på en tirsdags kveld. Stemningen var godkjent, baconcrisp god men hårete og de fire øltypene vi prøvde stod til karakter 7/10

Takk, cato_vevatne
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Har besøkt Crowbar ved veldig mange anledninger og er imponert over utvalget deres!! I tillegg til sitt eget brygg, er de veldig flink til og hente inn øl fra andre mikrobryggerier!! Liker en og prøve nytt øl, er dette en perfekt plass!!

Takk, ronnyt830
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Var innom her en liten tur for og smake litt forskjellig øl .
Her har de som jobber i baren peiling på øl .
Fikk testet 5 forskjellige øl , alle var gode .
Hyggelig personal som viste meg rundt og forklarte hvordan byggeprosessen var .

Takk, Jan M D
Anmeldt 13. juli 2017

Her hadde de mye spennende øl å velge i. Valgte selv en red beer og smakte på en god lager. Ellers var stedet i seg selv enkelt og litt kjedelig. Her går du for å smake øl, ikke for å kose deg i et flott og koselig atmosfære.

Takk, hildeskovli

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!