“Sentral drikke og spisested ”
Anmeldelse av Crowbar og Bryggeri

Crowbar og Bryggeri
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Spennende utested hvor du får godt utvalg av god øl og grillet gris.

Har mye forskjellig øl, du får prøvesmake og kan velge ut i fra egne preferanser.

Dato for besøk: november 2017
Takk, mbakkom

Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med mye spesiell øl. Anbefales for en øltur etter jobb på en hverdag. De skal også ha god mat har jeg hørt. Spesielt pattegrisen ser god ut.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MikaelGnurk
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Full sjappe på en tirsdags kveld. Stemningen var godkjent, baconcrisp god men hårete og de fire øltypene vi prøvde stod til karakter 7/10

Dato for besøk: september 2017
Takk, cato_vevatne
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Har besøkt Crowbar ved veldig mange anledninger og er imponert over utvalget deres!! I tillegg til sitt eget brygg, er de veldig flink til og hente inn øl fra andre mikrobryggerier!! Liker en og prøve nytt øl, er dette en perfekt plass!!

Dato for besøk: august 2017
Takk, ronnyt830
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Var innom her en liten tur for og smake litt forskjellig øl .
Her har de som jobber i baren peiling på øl .
Fikk testet 5 forskjellige øl , alle var gode .
Hyggelig personal som viste meg rundt og forklarte hvordan byggeprosessen var .

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Jan M D

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!