“Glabørst”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Et utmerket sted for å tilfredsstille fredagsbehovet for en eller flere øl (velsmak og variasjon). Glad når jeg kom, gladere når jeg gikk <3. Forøvrig et meget populært sted og gikk fra stille til fullt mellom kl 16-17, en fredag ;)

Takk, Stian N

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Spennende utested hvor du får godt utvalg av god øl og grillet gris.

Har mye forskjellig øl, du får prøvesmake og kan velge ut i fra egne preferanser.

Takk, mbakkom
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med mye spesiell øl. Anbefales for en øltur etter jobb på en hverdag. De skal også ha god mat har jeg hørt. Spesielt pattegrisen ser god ut.

Takk, Mikael P
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Full sjappe på en tirsdags kveld. Stemningen var godkjent, baconcrisp god men hårete og de fire øltypene vi prøvde stod til karakter 7/10

Takk, cato_vevatne
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Har besøkt Crowbar ved veldig mange anledninger og er imponert over utvalget deres!! I tillegg til sitt eget brygg, er de veldig flink til og hente inn øl fra andre mikrobryggerier!! Liker en og prøve nytt øl, er dette en perfekt plass!!

Takk, ronnyt830

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!