“Spennende ølutvalg og god stemning”
Anmeldelse av Crowbar og Bryggeri

Crowbar og Bryggeri
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 21. januar 2018

Gode øl, god service i baren nede, du får alltid lov til å prøvesmake hvis du er usikker på hva du vil ha. Gode anbefalinger. God stemning på en fredag for å catche opp med venner.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, ChloeM1782

Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Et utmerket sted for å tilfredsstille fredagsbehovet for en eller flere øl (velsmak og variasjon). Glad når jeg kom, gladere når jeg gikk <3. Forøvrig et meget populært sted og gikk fra stille til fullt mellom kl 16-17, en fredag ;)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, stiann611
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Spennende utested hvor du får godt utvalg av god øl og grillet gris.

Har mye forskjellig øl, du får prøvesmake og kan velge ut i fra egne preferanser.

Dato for besøk: november 2017
Takk, mbakkom
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med mye spesiell øl. Anbefales for en øltur etter jobb på en hverdag. De skal også ha god mat har jeg hørt. Spesielt pattegrisen ser god ut.

Dato for besøk: november 2017
Takk, MikaelGnurk
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Full sjappe på en tirsdags kveld. Stemningen var godkjent, baconcrisp god men hårete og de fire øltypene vi prøvde stod til karakter 7/10

Dato for besøk: september 2017
Takk, cato_vevatne

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!