“Oslos beste kebab!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 24. januar 2018

Upåklagelig ølutvalg og en helt fantastisk kebab (ny oppskrift nå nylig!) i svært hyggelig omgivelser til sent på kveld. Perfekt etter konsert på Rockefeller eller Sentrum Scene eller midt i en bytur på Youngstorget om man er litt fysen.

Takk, Sjef1

Anmeldt 21. januar 2018

Gode øl, god service i baren nede, du får alltid lov til å prøvesmake hvis du er usikker på hva du vil ha. Gode anbefalinger. God stemning på en fredag for å catche opp med venner.

Takk, ChloeM1782
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Et utmerket sted for å tilfredsstille fredagsbehovet for en eller flere øl (velsmak og variasjon). Glad når jeg kom, gladere når jeg gikk <3. Forøvrig et meget populært sted og gikk fra stille til fullt mellom kl 16-17, en fredag ;)

Takk, Stian N
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Spennende utested hvor du får godt utvalg av god øl og grillet gris.

Har mye forskjellig øl, du får prøvesmake og kan velge ut i fra egne preferanser.

Takk, mbakkom
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Trivelig sted med mye spesiell øl. Anbefales for en øltur etter jobb på en hverdag. De skal også ha god mat har jeg hørt. Spesielt pattegrisen ser god ut.

Takk, Mikael P

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!