“Digg mat og god øl”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Alt vi prøvde av mat var godt. Drit digg kebab, beste pork cracklinsne jeg har spist og perfekte tortilla chips med nydelig dipp. I tillegg til at man kan velge og vrake mellom masse forskjellig god øl

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ToraCamillaEngAune

Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Ypperlig sted for deg som elsker annet øl en industri-brygget øl! Super atmosfære!
Upåklagelig sted

Dato for besøk: april 2018
Takk, Charlotte A
Anmeldt 24. januar 2018

Upåklagelig ølutvalg og en helt fantastisk kebab (ny oppskrift nå nylig!) i svært hyggelig omgivelser til sent på kveld. Perfekt etter konsert på Rockefeller eller Sentrum Scene eller midt i en bytur på Youngstorget om man er litt fysen.

Takk, Sjef1
Anmeldt 21. januar 2018

Gode øl, god service i baren nede, du får alltid lov til å prøvesmake hvis du er usikker på hva du vil ha. Gode anbefalinger. God stemning på en fredag for å catche opp med venner.

Takk, ChloeM1782
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Et utmerket sted for å tilfredsstille fredagsbehovet for en eller flere øl (velsmak og variasjon). Glad når jeg kom, gladere når jeg gikk <3. Forøvrig et meget populært sted og gikk fra stille til fullt mellom kl 16-17, en fredag ;)

Takk, stiann611

Reisende som så på Crowbar og Bryggeri, så også på

Har du vært i Crowbar og Bryggeri? Del dine erfaringer!