“Lunsj med venner”

Cafekontoret
Bestill på internett
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Droppet innom Cafekontoret en søndag for lunsj med venner. Ble ønsket velkommen av en serviceinnstilt og imøtekommende servitør. Valget mitt ble pizza med skinke, champignon og ananas. Siden vi var i godt humør ble det også et par glass husets røde. Alt i alt et helt greit og rimelig måltid. Hyggelig sted!

Dato for besøk: september 2017
Takk, 992eirikp

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

God mat, rikelige mengder, enkelt og rimelige priser. Alle rettene smaker godt og man kan alltid regne med god service.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Patricia H
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig koselig brun pub med både sitteplasser for spising og sofaer. Veldig hyggelig klientell og greie priser.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 14. april 2017

Vært her flere ganger, både med venner og familie. Variert meny, og rimelige priser. Veldig hyggelig lokale og god mat! Anbefales.

Dato for besøk: april 2017
Takk, RikkeAPM
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

En koselig kafé med et utvalg av diverse retter som hamburgere, salater, nachos og pizza. Vi bestilte vegetarquesadillas, noe som smakte bra (kanskje litt sterkt). Det tok dessverre lang tid før vi fikk menyen. Maten kom likevel raskt etter at vi hadde bestilt. Ellers ok betjening.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, veronsch

Reisende som så på Cafekontoret, så også på

Har du vært i Cafekontoret? Del dine erfaringer!