“God burger”

MAX Burgers
Vurdert som nr. 71 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Amerikansk
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Velkommen til MAX Grønland.
Anmeldt 15. januar 2019

Her er det god burger og alt det andr edu finner på et gatekjøkken. Jeg foretrekker denne burgeren, da den er saftigere en andre kjeders burgere. De kan jobbe litt mere med presentasjonen av burgeren, da den ser ofte flatklemt ut og kjedelig. Hv amed litt mere kjærlighet og grønt på?

1  Takk, StardustStiggy

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte burger meny uten tomat og ekstra dip. Kom så hjem for å finne ut at det verken va salat eller rødløk men en tomat i burger og fikk heller ikke med dipen jeg hadde bedt om...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Reapercub
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Var litt sulten på vei hjem fra jobb og ville teste en rask burger. Ble skikkelig skuffet. Slurvete tilberedning med nesten kald burger kald osteskive, tilbehør/grønt som var falt ut av burgeren og tørt kaldt burgerbrød. Klaget og ble tilbudt ny, men hadde ikke tid til det. Det var få kunder der og ingen grunn til å slurve så grovt med så enkel mat. Går ikke dit igjen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Grethenden
Anmeldt 30. mars 2017

Etter at max startet med veganske burgere for ca et år siden, har det vært et sted verdt å besøke for min del. En burger er helt vegansk, en annen kan gjøres vegansk. De var begge gode! Eneste minus her er at det et par ganger har vært rot med bestillingen.

Dato for besøk: mars 2017
2  Takk, Juni N
Anmeldt 22. september 2016

Godt med en kvalitets burger-kjede i Oslo. Selv om Max Hamburger har vært her en stund, ser jeg med glede at denne kvalitets-kjeden vokser, bl.a. i Tøyengata, særlig i Oslo burger-kaos. Deilige- og saftige burgere med masse smak- og ditto!! d:o)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, jans0der

Reisende som så på MAX Burgers, så også på

Har du vært i MAX Burgers? Del dine erfaringer!