“Burgeren og laksen funka de ”
Anmeldelse av Egon Storo

Egon Storo
Vurdert som nr. 61 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Egon er jo Egon. Neppe et sted hvor du finner Salt og Pepper eller utsendte fra Michelin. Men er man drittlei shopping og blodsukkeret må opp, er Egon greit nok. Maten var helt ok, og porsjonene store. Hva mer kan man be om? Kjør på

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Normalt spiser jeg ikke hos Egon. Har svært dårlig erfaring med både service og kvalitet på maten.
Dagens opplevelse ble derfor en stor opptur. Dette smakte helt fortreffelig. Egon Storo er unntaket. Dette må være kjedens beste spisested. Kommer garantert tilbake.

Takk, 776mortenl
Anmeldt 9. oktober 2018

Helt grei Egon-mat og Egon-stemning. Pluss for at det nær kassa var noen høye bord som gjorde at det var plass til rullestolbruker som fikk sitte inntil bordet.

2  Takk, Maritmora
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Samboeren og jeg var på Egon i helgen for å spise. Vi bestilte en forrett hver samt hovedrett, og spesifiserte ved bestillingen at vi hadde forrett. Likevel fikk vi alle rettene samtidig. Maten smakte veldig bra og servicen var god, men dette trekker veldig ned. Maten ble kald før vi rakk å spise opp alt. Ellers likte jeg restauranten godt

1  Takk, tonjel1994
Anmeldt 12. september 2018

Egon på Storo ligger svært sentralt like ved hovedinngangen på senteret. Det er likevel ganske rolig i restauranten. Inventaret er typisk Egon med bilder fra gamle dager og litt harde stoler. Vi hadde en meget god burger med velsmakende salat. En grei espresso til dessert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nicolai S

Reisende som så på Egon Storo, så også på

Har du vært i Egon Storo? Del dine erfaringer!