“Rask og god service”

Egon Storo
Vurdert som nr. 61 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Det tok kort tid å bestille, maten kom fort og til en grei pris. Jeg bestilte pasta med entrecôte. Pastaen var nydelig med kjøttet var det fryktelig mye sener og fett i så det gikk det bare ann å spise halvparten av.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 720s_lvia

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Egon er jo Egon. Neppe et sted hvor du finner Salt og Pepper eller utsendte fra Michelin. Men er man drittlei shopping og blodsukkeret må opp, er Egon greit nok. Maten var helt ok, og porsjonene store. Hva mer kan man be om? Kjør på

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Normalt spiser jeg ikke hos Egon. Har svært dårlig erfaring med både service og kvalitet på maten.
Dagens opplevelse ble derfor en stor opptur. Dette smakte helt fortreffelig. Egon Storo er unntaket. Dette må være kjedens beste spisested. Kommer garantert tilbake.

Takk, 776mortenl
Anmeldt 9. oktober 2018

Helt grei Egon-mat og Egon-stemning. Pluss for at det nær kassa var noen høye bord som gjorde at det var plass til rullestolbruker som fikk sitte inntil bordet.

2  Takk, Maritmora
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Samboeren og jeg var på Egon i helgen for å spise. Vi bestilte en forrett hver samt hovedrett, og spesifiserte ved bestillingen at vi hadde forrett. Likevel fikk vi alle rettene samtidig. Maten smakte veldig bra og servicen var god, men dette trekker veldig ned. Maten ble kald før vi rakk å spise opp alt. Ellers likte jeg restauranten godt

1  Takk, tonjel1994

Reisende som så på Egon Storo, så også på

Har du vært i Egon Storo? Del dine erfaringer!