“Veldig god lunsj hos dere”
Anmeldelse av Egon Storo

Egon Storo
Vurdert som nr. 59 av 77 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig mange valgmuligheter hos Egon, og utrolig god mat. Bestilte blant andre grillet kylling på brød med ruccolasalat, pesto og fries. Maten kom utrolig raskt og veldig hyggelige servitører. Kommer definitivt tilbake hit igjen på lunsj eller middag!

Takk, Marinafje

Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Bestilte mat til 3, tok først lang tid før det kom. Og når det kom hadde de glømt den ene middagen. Også måtte vi spørre etter det ekstra tilbehøret vi hadde bestilt.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Gullkalven
Anmeldt 20. august 2020

Etter vårt forrige besøk i juni (se "Chilibowl skuffet") bestemte vi oss for å gi Egon Storo en ny sjanse til lunsj. Dessverre svarte restauranten heller ikke denne gangen til forhåpningene.

Denne gangen prøvde jeg meg på et rekesmørbrød til 185 kroner, og til den prisen forventer jeg et godt stykke brød med en anstendig mengde reker. Det behøver ikke være overdådig, men når man på en ganske liten brødskive kan se luft mellom rekene mange steder (se bilde tatt ved servering) er det ganske enkelt alt for dyrt og dårlig.

Etter to skuffende besøk virker det som Egon - i hvert fall på Storo - mangler entusiasmen som må til for å gi kundene riktig gode matopplevelser og positive overraskelser.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, AllOverEurope
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat, men god service da vi klaget. Fikk ny mat, den var ok. Vanskelig å få info om barnemeny, måtte sjekke nettside (koronatiltak).

Takk, Ingeranne D
Anmeldt 22. juni 2020

Egon Storo er et hyggelig sted med praktisk beliggenhet der vi av og til møtes for en lunsj. Maten er som regel god og har en fornuftig pris.

Sist prøvde jeg retten "Chilibowl", men var ikke imponert. Alle lovede ingredienser var på plass, men bare i små klatter - først og fremst var det mye ris. Selv om det var gode smaker her og der, ble det som helhet en ganske kjedelig rett som ikke levde opp til beskrivelsen i menyen.

Den utga seg ikke for å være chili con carne, men hvis du har sans for chili bør du nok finne den andre steder.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, AllOverEurope

Reisende som så på Egon Storo, så også på

Har du vært i Egon Storo? Del dine erfaringer!