“En hyggelig og velsmakende overraskelse!”
Anmeldelse av Billabong Cafe

Billabong Cafe
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Billabong Café har deilig mat, servert av hyggelige mennesker i et utrendy interiør. Og takk for det!! Og tusen takk for maten. Skal man på Colloseum kino; gå hit først! Det er det verd.

Takk, annepryser

Anmeldt 14. desember 2018

Var med familien her på middag i desember. Hyggelig lokale. Alle endte opp med å spise burger, den første på menyen. Alle var fornøyde.

Takk, hokristine
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Maten var enkel, men god. Hyggelig servitør. Interiøret er nok nærmere 1998 enn 2018, men rent og pent.

Takk, Eigil S
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Har spist her flere ganger og aldri vært misfornøyd med maten. Her kan du få knallgode burgere, tapas, pasta, pizza mm. Jeg liker spesielt godt billabong burger, kanskje noe av de bedre burgerne i byen. Anbefales dersom du for eksempel skal spise før kino på Colosseum.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andre_Kristiansen
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Spiste Pasta penne pesto uten løk, som var perfekt for meg! Litt mer tomat som tilbehør hadde nok løftet retten litt både smaksmessig og visuelt. Store porsjoner, noe som er veldig bra. Koslig, selv om jeg var alene ved bordet. Kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 413mariannea

Reisende som så på Billabong Cafe, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Billabong Cafe? Del dine erfaringer!