“Rikelig med god mat i avslappet atmosfære”
Anmeldelse av Sofies Mat og Vinhus

Sofies Mat og Vinhus
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. september 2019

Sofie’s har store porsjoner med god og tradisjonsrik mat til en overkommelig pris. Jeg finner alltid noe godt på dagens meny til god under 200 lappen

Dato for besøk: september 2019
Takk, ThorO21

Anmeldt 25. august 2019

det finnes ikke andre steder som dette. det er høfflige og raske servitører. De ser etter om vi trenger mer vann. kommer overraskende fort med mat og drikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Karibe54
Anmeldt 8. august 2019

Hyggelig sted i Oslo hvis man vil ha velsmakende husmannskost og topp service.. Her er det rause porsjoner og kjempegod mat. Vi har vært der ofte og har aldri vært misfornøyd. Veldig hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, benterol
Anmeldt 18. juni 2019

En litt halvbrun restaurant med sjel. Hyggelig betjening og en helt jordnær atmosfære. Vi ble servert av en nordlending som ikke var fra Ballangen. Han var i eliteklassen. God mat og god vin til en fornuftig pris. Vel verd et besøk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Per G
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Nydelig, rikelig og god fårikål. Kokt igår. Fårikål er alltid best dagen etter. Vi var tre begeistret gjester. Anbefales! God pris både mat og drikke.

Takk, KristianL501

Reisende som så på Sofies Mat og Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sofies Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!