“Endelig god husmannskost”
Anmeldelse av Sofies Mat og Vinhus

Sofies Mat og Vinhus
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. september 2019

Etter mange dager på hotell blir man lei av Pizza, Hamburger, Biff, Lasagne o.l. Ville ha en skikkelige middag med potet og kjøttkaker. Det ble vi servert på Sofies. Ble så fornøyd at det ble 3 dager til med middag på Sofies.

Takk, Reisende_mekk

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Oslos beste mat, priser og service. Ordentlig tradisjonelt norsk mat. Anbefaler det på det sterkeste.

Takk, UnniS145
Anmeldt 2. september 2019

Sofie’s har store porsjoner med god og tradisjonsrik mat til en overkommelig pris. Jeg finner alltid noe godt på dagens meny til god under 200 lappen

Takk, ThorO21
Anmeldt 25. august 2019

det finnes ikke andre steder som dette. det er høfflige og raske servitører. De ser etter om vi trenger mer vann. kommer overraskende fort med mat og drikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Karibe54
Anmeldt 8. august 2019

Hyggelig sted i Oslo hvis man vil ha velsmakende husmannskost og topp service.. Her er det rause porsjoner og kjempegod mat. Vi har vært der ofte og har aldri vært misfornøyd. Veldig hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2019
Takk, benterol

Reisende som så på Sofies Mat og Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sofies Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!