“Grei mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Sofies Mat og Vinhus

Sofies Mat og Vinhus
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste et helt OK måltid, og fikk ingen overraskelser i noen retninger. Betjeningen var hyggelig, og maten ble servert relativt raskt.

2  Takk, BislettBeboer

Anmeldt 13. juni 2020

Nydelig lunsj i solen. Spiste fersk rekesmørbrød. Veldig god servise, og kaffe på huset etter mat. Kan anbefales. Resten av menyen hørtes også veldig bra ut.

1  Takk, annevD9359PN
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Stoppet på Sofies Mat og Vinhus for en liten lunsj. Kjempegod service og oppvartning, og maten var nydelig. Vi spiste både rekesmørbrød og hjemmelaget karbonade. Her skal vi igjen en gang senere og prøve et kveldsmåltid også.

1  Takk, TorleifV
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

God tradisjonsrik mat. God service. Hyggelig personale. Fin lun atmosfære. Veldig gode priser. Riklige porsjoner

1  Takk, Stein Are J
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god, hjemmelaget, tradisjonsmat. Svært hyggelig betjening og gode priser. En uslåelig kombinasjon. Hit skal vi komme tilbake

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, OdBjB

Reisende som så på Sofies Mat og Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sofies Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!