“Middag ”
Anmeldelse av Sofies Mat og Vinhus

Sofies Mat og Vinhus
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Fikk lyst på middag og samvær med gode
venner. Lørdag er det wienerschnitzel på menyen hos Sofies. Ingen av oss var i tvil. Rikelig og godt og god service som vanlig. Vi kommer tilbake, ingen tvil om det.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, KristianL501

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Det er alltid stas å være på besøk hos Sofies. Helt fantastisk husmannskost, og utrolig god service. Stedet er et must å besøke

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, michalwt
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Enkel og grei mat som smaker godt. Du blir gatantert positivt overrasket. Litt bortgjemt sted med beskjedne lokaler, men ingen grunn til å gå forbi.

1  Takk, Jan-Arne
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste et helt OK måltid, og fikk ingen overraskelser i noen retninger. Betjeningen var hyggelig, og maten ble servert relativt raskt.

2  Takk, BislettBeboer
Anmeldt 13. juni 2020

Nydelig lunsj i solen. Spiste fersk rekesmørbrød. Veldig god servise, og kaffe på huset etter mat. Kan anbefales. Resten av menyen hørtes også veldig bra ut.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, annevD9359PN

Reisende som så på Sofies Mat og Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sofies Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!