“Byens beste fårikål og veldig hyggelige service.. Terningkast 6, - minst :)”
Anmeldelse av Sofies Mat & Vinhus

Sofies Mat & Vinhus
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 13. oktober 2021

Var så heldig å få oppleve "Byens beste fårikål" igjen i veldig en veldig lun og hyggelig atmosfære. Terningkast 6, - minst! :)

Store rause porsjoner til kun 245,- kr. og veldig hyggelig service, - dette MÅ virkelig oppleves.
De serverer visst fårikål fredager, lørdager og søndager ut oktober.

Gleder meg veldig til julematen kommer på bordene fra 1.november, - et "must" for lutefisk, pinnekjøtt og ribbeelskere, - MÅ PRØVES! Byen definitivt beste lutefisk..

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Oslo02

Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

En av byens beste på husmannskost. Super service, god mat og trivelig tradisjonelt sted. Forsøk gjerne flesk og duppe her.

Dato for besøk: september 2021
Takk, steinarkordahl
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk! God mat og service! Koselig lokale og hyggelig betjening. Kjøttkakene med kålstuing er noe av det beste på lenge! Hjemmekoselig.

Takk, 897sarat
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Spiste søndagsmiddag etter lang tids fravær pga korona. Det er fortsatt store porsjoner, god og hjemmelaget mat og Bislets hyggeligste personale. Godt gjensyn som ble ekstra stas når betjeningen bød på gratis kaffe og litt dessert.

Takk, Vigdis H
Anmeldt 20. desember 2020 via mobile enheter

Jeg spiser ofte på Sofies mat- og vinhus. Først og fremst fordi maten er veldig god. Når betjeningen i tillegg er hyggelige og prisene fine, er valget enkelt.

Sofies har Oslos beste flesk og duppe. Det vet jeg fordi de holdt stengt i forbindelse med oppussing i fjor og da prøvde jeg flesk og duppe hos de andre med dette på menyen. Like skuffet hver gang.

Andre retter jeg trygt kan anbefale er urtemarinert kyllingfilet og entrecôte eller indrefilet med kjempegod hjemmelaget bearnaise. For å variere velger jeg også lasagne, panert torsk eller fiskegrateng. Like fornøyd hver gang.

Dette ble en veldig positiv anmeldelse og den fortjener de. Jeg burde ha skrevet den for lenge siden, men bedre sent enn aldri :)

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Lene1232014

Reisende som så på Sofies Mat & Vinhus, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Sofies Mat & Vinhus? Del dine erfaringer!