“Lun stemning og mange skjermer”
Anmeldelse av Bohemen Sportspub

Bohemen Sportspub
Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. november 2018

Skal du se fotball og ikke har tenkt deg til Valle er dette stedet for deg. Her ser du skjermen uansett hvor du sitter. Godt utvalg av øl, med basis i Frydenlund. Pluss for at du får Bayer hvis Guinness blir for mørkt og mettende.

1  Takk, knutsk

Anmeldt 14. mars 2018

Her kan man slappe av med en krukke - eller ei brus, om en føler for det, med skuldrene senket i en jovial atmosfære. Darts er også mulig, og hhv Sportsquizzen eller Fredagsquizzen regjerer tronen over landets quizzer. Naturligvis.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Yngve_Spj
Anmeldt 6. september 2017

Var innom I forrige uke med en del arbeidskollegaer fra Solar. Dette var en kjempeplass. Sjæl I veggan......her kan man kose seg. En plass jeg anbefaler med eller uten interesse for forball. Kaldt og god øl.Fint uteområde. Her skal jeg tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ivar K
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Kul sportspub med billig øl. Det vises forskjellige typer sport på mange skjermer i puben. God service, rene toaletter. Kommer nok innom her igjen.

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, Bente1969
Anmeldt 16. juni 2017

har vært her flere ganger med tanke på å få se en spesiell kamp som jeg ønsker. de har ok priser på leskende drikke. Har man spesielle ønsker som ikke krysser andre store kamper så prøver de å ordne det.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, tronde906

Reisende som så på Bohemen Sportspub, så også på

Har du vært i Bohemen Sportspub? Del dine erfaringer!