“God mat etter markeds dagen ! ”
Anmeldelse av Den Gamle Major

Den Gamle Major
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Etter vandring opp hele Bogstadveien på markeds dagen tok vi oss en lunsj. Vi kan anbefale fish and chips og Cesar salat. Delikat anrettet og hyggelig servert av Dennis. Restauranten har en god atmosfære og er et hyggelig sted å gå. Kan anbefales! Laktose toleranse var ikke noe problem for denne restauranten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, BAARDSETH
Marie L, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Hei!
Takk for din hyggelige anmeldelse, det setter vi pris på.
Velkommen igjen!

Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Teriyakiburger kan anbefales. Meget god på smak, men kunne gjerne vært litt større. Masse god øl til litt for høye priser. Måtte vente litt for lenge før vi fikk bestille mat. Det er en pub. Ta det som det er.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, RoyAlAndersen

Hei!
Takk for din hyggelige anmeldelse, det setter vi pris på.
Beklager venting!
Velkommen igjen!

Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Koselige lokaler med skikkelig pub atmosfære. Enkel meny med matretter som passer stedet og sesong. Vår servitør rotet litt med bestillingen (tror han glemte den). Men reddet helhetsinntrykket med et glimt i øyet og ydmykhet. Anbefales for uformelle treff og hvor pub følelse med godt utvalg av øl er å foretrekke.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Joachim1978
The_Oslo_Team, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2018

Hei!
Takk for din anmeldelse. Vi er glade for at vi klarte å redde oss inn :) Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted med bra utvalg av øl, her serveres deg også pubmat, dette er favorittstedet å slappe av med venner, hyggelig betjening vennlig atmosfære

Dato for besøk: november 2017
Takk, PerBrendmoe
The_Oslo_Team, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2017

Hei PerBrendmoe,

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det :)

- Gamle Major

Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Ingen som ser deg når du kommer...
Tok en løksuppe og en burger, begge deler veldig godt. Betjeningen var hyggelig ifm serveringen. Trivelige lokaler, skikkelig brun pub som består, det er bra.
Ingen som så at vi gikk heller....

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 769rolfh
The_Oslo_Team, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2017

Hi Rolf H,

Thank you very much for your review, we very much appreciate it :)

Hope to see you back here again soon!

- Gamle Major

Reisende som så på Den Gamle Major, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Den Gamle Major? Del dine erfaringer!