“Pærle”
Anmeldelse av Den Gamle Major

Den Gamle Major
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Trodde jeg kom til en brun pub. Det var en brun pub men innholdet var bedre. Gott utvalg av pils men BBQ hamburger med pomesfrites og aioli var det beste jeg har spist av hamburger Vert et besøk

Takk, Venture370737
MarieL5385, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 10. september 2018

Jeg var veldig sulten, og datt innom en fredag kveld. Eneste på menyen uten melk var LAMMEGRYTE, men det var et godt valg uansett. Smakte nydelig og var mettende. Først ble måltidet likevel vanskelig, siden jeg knapt rakk opp til bordet – og jeg er over middels høy. Det hjelper dessverre lite når stolene er for lave, og attpåtil ustøe fordi de (i likhet med bordene) er altfor høye. (For lave og for høye, altså – slå den!) Mot slutten av måltidet ble det heldigvis ledig der både bord og stol hadde normal høyde, så jeg flyttet dit. Maten var god, men innredningen foretatt uten kunnskap om menneskelig anatomi.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lisbeth L

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Like før stengetid tok servitør med langt hår, ølen ut av hånden min....med banneord. Nedverdigende!

Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, KimGeor
Marie L, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei!
Beklager hvis du opplevde deg nedverdiget når vi tok inn ølen din ved stengetid.
Vi risikerer store konsekvenser hvis loven blir brutt hos oss og noen fortsatt sitter igjen med øl etter at sjenketiden vår er ute. Det kan være en stressende faktor hos personalet, spesielt hvis man må si fra flere ganger.
Vi ønsker deg velkommen igjen til oss! Og hvis du aldri kommer tilbake så håper vi at du får mange hyggelige baropplevelser andre steder i fremtiden.

MVH
Den Gamle Major

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Den gamle major har servert i generasjoner. Hyggelige røkebord uutenfor. Eneste sted i Norge jeg har sett med Kronenbourg på fat. Sikkert god mat, men det var ølutsalget som fristet. Servicen var rask. Kort og godt hyggelig. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Gust S

Hei!
Takk for din hyggelige anmeldelse, vi setter stor pris på din tilbakemelding.

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Etter vandring opp hele Bogstadveien på markeds dagen tok vi oss en lunsj. Vi kan anbefale fish and chips og Cesar salat. Delikat anrettet og hyggelig servert av Dennis. Restauranten har en god atmosfære og er et hyggelig sted å gå. Kan anbefales! Laktose toleranse var ikke noe problem for denne restauranten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, BAARDSETH
Marie L, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Hei!
Takk for din hyggelige anmeldelse, det setter vi pris på.

Reisende som så på Den Gamle Major, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Den Gamle Major? Del dine erfaringer!