“Uproft - dessverre”
Anmeldelse av Den Gamle Major

Den Gamle Major
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 21. oktober 2018

Har vært på Den Gamle Major ved flere anledninger og hatt flere fine mat- og øl-opplevelser. Dessverre var ikke opplevelsen like hyggelig denne gangen. Den Gamle Major er for meg den mest lokale puben i mitt nabolag. Dro derfor dit for å ta 1-2 øl med noen naboer denne kvelden. Her ble vi møtt av en ekstremt lite profesjonell dørvakt. Først begynner han bare å le av oss og sier det er helt uaktuelt at vi skulle få komme inn der - før han raskt snudde og innrømte at han gjorde en feilvurdering.

Merkelig, men uansett:

Tar ikke lang tid før at han oppsøker bordet vi sitter og prater ved. Han forteller oss at dette var et privat sted de selv bestemmer hvem som får være. En representant fra Den Gamle Major stiller seg senere bak avgjørelsen som ble tatt, men fremstår bare som noe han var nødt til å gjøre for at den innleide ikke skulle tape totalt ansikt.

Vi måtte da altså forlate stedet. Et sted vi har vært veldig glad i lenge, og jeg med hånden på hjertet ikke hadde en annerledes oppførsel enn noen andre.

Anbefaler at ledelsen her tar grep og instruerer de ansatte til å opptre med et vesentlig høyere profesjonalitetsnivå enn dette. Her står kunden definitivt ikke i fokus, og jeg forventer å bli behandlet som en "gjest" mer enn en ungdom som skal på "byen" når jeg besøker den lokale puben for en rolig øl med noen naboer.

Ellers et hyggelig lokale med god øl. Derfor ikke 1 stjerne for denne opplevelsen.

Takk, nikolainr1991

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Nå stemte alt. BBQ Burger som var utmerket, Cæsar salat av ypperste kvalitet, Fish and ships til stor fornøyelse. Antakelig så jobber Oslos beste servitør her og hun fikk vi. Koselig og fin atmosfære uten høy musikk. Må også nevne flotte lokaler og masse godt øl. Ikke minst en stor takk til vår servitør fra Sverige med sixpence.

Takk, RoyAlAndersen
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en litt uheldig episode med en innleid ansatt på dette stedet. Kudos til ledelsen for å umiddelbart beklage, rydde opp, korrigere personen og gi oss tilbake penger for pils vi hadde kjøpt. Meget fornøyd og vi vil komme tilbake.
Forøvrig god atmosfære og avslappet stemning på stedet og maten god.

Takk, durden71
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Trodde jeg kom til en brun pub. Det var en brun pub men innholdet var bedre. Gott utvalg av pils men BBQ hamburger med pomesfrites og aioli var det beste jeg har spist av hamburger Vert et besøk

Takk, Venture370737
MarieL5385, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Velkommen igjen!

-Den Gamle Major

Anmeldt 10. september 2018

Jeg var veldig sulten, og datt innom en fredag kveld. Eneste på menyen uten melk var LAMMEGRYTE, men det var et godt valg uansett. Smakte nydelig og var mettende. Først ble måltidet likevel vanskelig, siden jeg knapt rakk opp til bordet – og jeg er over middels høy. Det hjelper dessverre lite når stolene er for lave, og attpåtil ustøe fordi de (i likhet med bordene) er altfor høye. (For lave og for høye, altså – slå den!) Mot slutten av måltidet ble det heldigvis ledig der både bord og stol hadde normal høyde, så jeg flyttet dit. Maten var god, men innredningen foretatt uten kunnskap om menneskelig anatomi.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lisbeth L

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Velkommen igjen!

-Den Gamle Major

Reisende som så på Den Gamle Major, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Den Gamle Major? Del dine erfaringer!