“Stresset kveld”
Anmeldelse av Den Gamle Major

Den Gamle Major
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Dørvaktene var bare ut etter krangel, noe som jeg ungår for alt jeg kan, så dette ble en veldig stressete opplevelse da de også måtte gå akkurat der vi sto, og nei det var ikke fullt inne. De kranglet til og med med bartenderen etterpå.

Takk, florym844

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Deilig sted for lunsj eller en god middag.

Veldig hyggelig betjening og perfekt burger! Masse god øl hadde de også.

Takk, akullis
Anmeldt 21. oktober 2018

Har vært på Den Gamle Major ved flere anledninger og hatt flere fine mat- og øl-opplevelser. Dessverre var ikke opplevelsen like hyggelig denne gangen. Den Gamle Major er for meg den mest lokale puben i mitt nabolag. Dro derfor dit for å ta 1-2 øl med noen naboer denne kvelden. Her ble vi møtt av en ekstremt lite profesjonell dørvakt. Først begynner han bare å le av oss og sier det er helt uaktuelt at vi skulle få komme inn der - før han raskt snudde og innrømte at han gjorde en feilvurdering.

Merkelig, men uansett:

Tar ikke lang tid før at han oppsøker bordet vi sitter og prater ved. Han forteller oss at dette var et privat sted de selv bestemmer hvem som får være. En representant fra Den Gamle Major stiller seg senere bak avgjørelsen som ble tatt, men fremstår bare som noe han var nødt til å gjøre for at den innleide ikke skulle tape totalt ansikt.

Vi måtte da altså forlate stedet. Et sted vi har vært veldig glad i lenge, og jeg med hånden på hjertet ikke hadde en annerledes oppførsel enn noen andre.

Anbefaler at ledelsen her tar grep og instruerer de ansatte til å opptre med et vesentlig høyere profesjonalitetsnivå enn dette. Her står kunden definitivt ikke i fokus, og jeg forventer å bli behandlet som en "gjest" mer enn en ungdom som skal på "byen" når jeg besøker den lokale puben for en rolig øl med noen naboer.

Ellers et hyggelig lokale med god øl. Derfor ikke 1 stjerne for denne opplevelsen.

Takk, nikolainr1991
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Nå stemte alt. BBQ Burger som var utmerket, Cæsar salat av ypperste kvalitet, Fish and ships til stor fornøyelse. Antakelig så jobber Oslos beste servitør her og hun fikk vi. Koselig og fin atmosfære uten høy musikk. Må også nevne flotte lokaler og masse godt øl. Ikke minst en stor takk til vår servitør fra Sverige med sixpence.

Takk, RoyAlAndersen
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en litt uheldig episode med en innleid ansatt på dette stedet. Kudos til ledelsen for å umiddelbart beklage, rydde opp, korrigere personen og gi oss tilbake penger for pils vi hadde kjøpt. Meget fornøyd og vi vil komme tilbake.
Forøvrig god atmosfære og avslappet stemning på stedet og maten god.

Takk, durden71

Reisende som så på Den Gamle Major, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Den Gamle Major? Del dine erfaringer!