“Slapp service og kald mat”
Anmeldelse av Den Gamle Major

Den Gamle Major
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Den Gamle Majors pub åpnet sine dører 21. september 1921, og har med det en lang og stolt tradisjon innen servering av god mat og godt drikke. Siden den gang har stedet gjennomgått en rekke oppussinger og endringer frem til det stedet vi er i dag. Av det gamle inventaret er det kun gulvet samt Olaf Gulbranssons ni monumentale illustrasjoner igjen. De ble skjenket Den Gamle Major av Ringnes da stedet åpnet, og henger i dag til beskuelse rundt om i våre lokaler, bak herdet glass, som beskyttelse mot fukt, støv og ustyrlige gjester. Majorens drift ble overtatt av Olav Thon Gruppen i 1984, og var da ett sted med hvite duker og stramme skjenkeregler. Etter den siste oppussingen i 1999 ble stedet ominnredet slik vi finner det i dag, som engelsk public house og bardisk i gotisk stil. Stedet åpnet som en folkelig pub hvor enhver var velkommen til å nyte god mat og drikke i avslappende omgivelser, og det er i denne ånd vi ønsker å fortsette driften av Den Gamle Major.
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dette er et sted som oser av tradisjon og gammel storhet. Da er det ekstra synd at denne perlen ikke forvaltes med respekt. Ikke for stedet og ikke for kundene.
Servicen er nesten ikke tilstedeværende og maten er under pari.

Dato for besøk: september 2021
Takk, torel708

Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Elendig service - elendig organisert . Vær grei mot deg selv. Finn et annet sted . Mange sin er mindre dårlig mhp service

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Ole B
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Bra med folk og hyggelig stemning selv tidlig på en mandag.
Godt med øl.

Anbefaler surdeigsbrød med smeltet ost til forrett. Smaksopplevelse.

Gikk for biff tartar. Veldig bra tilbehør, men kjøttet var smakløst. Men veldig kult at de tørr å ha det på menyen. Man må jo smake det.

Og stikkelsbær pai til dessert var en høydere som virkelig anbefales. En smak av sommer og barndom.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, RenateJo
resthonas, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hei RenateJo,

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemeldingen din! Vi setter stor pris på det :) Du er velkommen tilbake når som helst!

- Gamle Majoren

Anmeldt 1. september 2019

Jeg og venninnen min tok en tur på gamle major, fordi vi hadde hørt enn del godt om stedet. Vi ble møtt av to hyggelige bartendere, Charlie og Lee, som var utrolig hjelpsomme. De ga oss masse tips om forskjellige øl vi kunne teste og fikk nye innspill på ølsorter som kunne passe oss. Veldige morsomme og hyggelig folk, anbefaler å dra hit!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Malene W
resthonas, Front Office Manager på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Hei Malene W,

Tusen takk for flott tilbakemeldingen din! Vi setter stor pris på det :) Håper vi ser deg igjen!

- Gamle Major

Anmeldt 2. mars 2019 via mobile enheter

En hyggelig kveld med gode venner tok en brå slutt, da vaktene plutselig ville kaste ut selskapet på 20, fordi vi angivelig var for beruset.

Har den gamle major blitt litt sliten av gjester som vil ha det hyggelig...?

Besøk gjerne om dere er ute etter burger (som var god) og brus. Mer enn to øl, hadde jeg ikke tatt sjansen på med denne bemanningen på jobb...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Ashildi
resthonas, Resepsjonssjef på Den Gamle Major, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2019

Hei Ashildi,

Takk for at du gir oss tilbakemelding. Beklager at du hadde en dårlig erfaring med våre dørvakter. Vi hadde satt pris på om du kunne sendt oss litt mer detaljer i en e-post, slik at vi kan finne ut av hva som skjedde, og forhåpentligvis forbedre oss. post@gamlemajor.no

Mvh,

Gamle Major

Reisende som så på Den Gamle Major, så også på

Har du vært i Den Gamle Major? Del dine erfaringer!